underligt att man oftast blir snuvad på konfekten när man köper bilar från folk som är antingen lite konstiga eller inte pratar ren svenska, kommer ihåg min första bil jag köpte av en nysvensk i Alby, efter en vinter så lossnade sparklådorna i stora koker, visade sig att dom var fyllda och byggda av gips med lite body på. Sen när spacklet lossnade från bensintanken så att soppan rann ur vid halvtank så insåg man att man blivit blåst på riktigt...
Önskar dig dock stort lycka till med bygget, ska bli kul å se resultatet.
Eftersom jag inte fick tag i besiktningstid förrens imorgon har jag letat runt på lite skrotar efter delar. Hittade denna fina memfis som jag ska ta värmepaket. bagagelucka och avgaset ifrån allt var som nytt nämligen
Nu behöver jag bara jaga efter dom nya kofångarna så kommer den snart att se riktigt vettig ut.
Sen var jag förbi min ordinarie handlare som jag har varit trogen i många år. www.dnbilradio.se Berättar om mitt projekt och att jag behöver en cdspelare. Var ju sugen på en alpine 9884. Han hade ingen inne men väntade in fler och han hade kanonpris på dom. Men så sa han att han hade en annan liggande som han hittade på lagret. En Alpine CDA-7969R. Det är en värstingmaskin av lite svunnen tid. Helt nya och ända jag saknar på den är MP3. Slog till och fick den för 1500:- vilket får anses som ett fynd för en sån maskin. Dom som sysslat med bilstereo ett tag vet att det är en supermaskin som är allt annat än billig. Så STORT tack till DANIEL PÅ DNBILRADIO.
blir alltid så ledsen när jag ser fina bilar ligga sådär på skroten men det är iaf en bra sak att du transplanterar lite delar så får delar av bilen leva vidare i symbios med din bil
blir alltid så ledsen när jag ser fina bilar ligga sådär på skroten men det är iaf en bra sak att du transplanterar lite delar så får delar av bilen leva vidare i symbios med din bil
He he japp fast bagageluckan har jag ångrat mig på jag tyckte inte det var snyggt med alla vingar och reflexrampen. Men är det nån i krokarna som gillar sånt kan jag byta den mot en vanlig lucka som är rostfri som denna är.
He he japp fast bagageluckan har jag ångrat mig på jag tyckte inte det var snyggt med alla vingar och reflexrampen. Men är det nån i krokarna som gillar sånt kan jag byta den mot en vanlig lucka som är rostfri som denna är.
Besiktning idag önska mig lycka till
Riktigt trvligt projekt, håller själv på med min andrabil att bygga hyffsat billigt, även den en golf 2. Trevliga små bilar att bygga i.