2304
Sök

Trevliga småpojkar i Göteborg

1 963 Inlägg
2 november 2008
patrik79 skrev:
Ska man va hedlig och inte få böter så gör man rån och åker taxi.

Varför skulle de vara bättre i en taxi utan bälte? De är fortfarande ditt ansvar att ha på dig bälte, om de finns bälte och du inte använder det får du böter till och med om de är en buss du sitter i..

Hederligt att göra rån? Måste vara såna glass-rån du pratar om..

Men are not born - Men are made

782 Inlägg
2 november 2008
Om det inte är någon mer som förstår polishatet så är det nog bara jag och några småpojkar från göteborg.

Hörde nyss på tv att en vanlig polis klarar upp 3 brott per år och att dom var tvungna att använda hastighetskontroller för att få upp statistiken, Jag tycker det vore mycket bättre om dom försökte sätta dit småpojkar i göteborg, ansträngt sej lite vid våldtäkter, komma och kolla på mina bilar/garage när det har varit inbrott och skicka vissa poliser på charmkurs. Hade bara polisen prioriterat lite annorlunda och lagarna vart lite bättre (det blir ett jävla liv om jag kör utan bälte i en nyare relativt krocksäker bil utan airbag men jag kan gasa runt i min trimmade jänk från 65 utan bälte helt lagligt och vad ska jag med mönsterdjup i däcken för mitt i sommaren utan att det regnar) så hade jag inte alls tyckt illa om dom.

Girls go fast
893 Inlägg
2 november 2008
kawiZz skrev:
Packa dem i en stor container och skicka tillbaks säger jag bara, det är ju uppenbart att dom är här för att förstöra så skicka tillbaks dem.

precis vad jag tänkte, passar de inte här så kan de väl lika gärna åka hem till sitt bananland.

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

VW-nörd?
4 332 Inlägg
2 november 2008
sirmiro skrev:
Ge hjälp?
De vill inte göra som samhället säger att man ska göra.

Rensa ur lite skog i norrland, långt från närmsta väg. Ställ en barack de kan bo i och låt dem arbeta. Sköter de sig kan man ta dem därifrån.

Arbeit macht frei. Vart har man hört de förut...

Norrlänning
1 453 Inlägg
2 november 2008
Mortalis skrev:
sirmiro skrev:
Ge hjälp?

Rensa ur lite skog i norrland, långt från närmsta väg. Ställ en barack de kan bo i och låt dem arbeta. Sköter de sig kan man ta dem därifrån.

Hmmm... vi pratade väl inte om att utrota dom? Finns en ganska bra lösning på allt.

www.sverigedemokraterna.se

Där är den.

och nej, ja är inte rasist, men ja blir less på invandrare som hatar sverige.

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Häst
1 099 Inlägg
2 november 2008
Ellertz skrev:
Mortalis skrev:
sirmiro skrev:
Ge hjälp?

Hmmm... vi pratade väl inte om att utrota dom? Finns en ganska bra lösning på allt.

Där är den.

Så sverigedemokraterna är lösningen på alla Sveriges problem? tongue

Än är inte den sista idioten född..

Muttley
3 november 2008
Ellertz skrev:
Mortalis skrev:
sirmiro skrev:
Ge hjälp?

Där är den.

finns bättre lösningar, vi blir invandrare i deras hemland och hittar på massa skit och säger vi hatar poliser och vi bygger svenska kyrkor, sen ska vi såklart införa vår religion där och ha våra böner på jobbet och sen upp med våra svenska flaggor överallt för de får vi inte göra hur vi vill här hemma. sen kan vi stå och sjunga vår nationalsång med .

men då får vi ett skott i pannan?. varför är vi inte så hårda här? för att vi lever ca 2-300 år framför deras religion ?

ps.  hoppas ni förstår att de var i princip 98 procent ironi, har inte något emot de som sköter sig och är snälla.
Senast redigerat av tkd_rille (3 november 2008)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
3 november 2008
Ellertz skrev:
Mortalis skrev:
sirmiro skrev:
Ge hjälp?

Där är den.

Nej men att sätta dom i arbetsläger är ju inte alls det tyskarna gjorde? Alla utrotades inte...
Arbeta dig fri, gick sådär...och om man får ta hand om invandrare som slavar, gratis arbetskraft. Och sedan bestämma om man tycker de gjort ett bra jobb eller ej..vem skulle vilja säga att de gjort ett bra jobb? De är ju gratis...

Norrlänning
1 453 Inlägg
3 november 2008
tkd_rille skrev:
Ellertz skrev:
Mortalis skrev:

Där är den.

finns bättre lösningar, vi blir invandrare i deras hemland och hittar på massa skit och säger vi hatar poliser och vi bygger svenska kyrkor, sen ska vi såklart införa vår religion där och ha våra böner på jobbet och sen upp med våra svenska flaggor överallt för de får vi inte göra hur vi vill här hemma. sen kan vi stå och sjunga vår nationalsång med .

men då får vi ett skott i pannan?. varför är vi inte så hårda här? för att vi lever ca 2-300 år framför deras religion ?

ps.  hoppas ni förstår att de var i princip 98 procent ironi, har inte något emot de som sköter sig och är snälla.

Ja har inte heller nått emot invandrare som sköter sig. Men dom som inte gör det, tycker jag inte ska få leva på oss skattebetalare.

- Har du champagne?

Norrlänning
1 453 Inlägg
3 november 2008
DoT skrev:
Ellertz skrev:
Mortalis skrev:

Där är den.

Så sverigedemokraterna är lösningen på alla Sveriges problem? tongue

Nej inte alla.. men de problemen artikeln handlar om skulle minska. För de funkar inte att släppa in flera hundratusen, ge dem socialbidrag och sen skita i dom.

- Har du champagne?

blacken
3 november 2008
Mortalis skrev:
Aa dom e så jävla gangsta.
Dom köper snus och cigg (läs: droger), de hatar poliser (läs: de har en logotype med Fuck the police på kläder), dom e utanför samhället (läs: de har IG i en del ämnen), de är beredda att skjuta poliser (läs: stora ord, lite handling har ju aldrig varit "ghettobarnens" melodi i gbg....)

Typiskt aftonbladet tongue

Förringa inte det hela, det kommer med stor sannolikhet att smälla "rätt i plåten" på oss och berörda myndigheter inom en "överkommlig" framtid, om det inte görs något åt det.

http://se.youtube.com/watch?v=AuXOulzO0WY

FreddeK
3 november 2008

big_smilebig_smilebig_smile

Ja jösses...vilka gangsters. tonguetongue

1 963 Inlägg
3 november 2008
Så jävla rätt skrivet tkd_rille !!!! Hade vi betett oss som dom (dumma) gör i sverige, i deras hemländer hade vi ju för fan blivit avrättade! Kalla fan inte svenskar för rasister, tror vi är de minst rasistiska människorna i hela världen faktiskt!
I massa afrikanska länder hatar dom vita människor och skjuter hej vilt o mördar dom för att dom ska sticka ur landet.. Är inte de mer rasistiskt än att sitta och skriva skälsord över internet osv?

Ja bara förstår inte riktigt? Är gränsen för att vara rasist så mycke högre för att man är vit eller vadå? De är ju inte skumt eller så ?
Senast redigerat av Felax (3 november 2008)

Men are not born - Men are made

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
3 november 2008
blacken skrev:
Mortalis skrev:
Dom köper snus och cigg (läs: droger), de hatar poliser (läs: de har en logotype med Fuck the police på kläder), dom e utanför samhället (läs: de har IG i en del ämnen), de är beredda att skjuta poliser (läs: stora ord, lite handling har ju aldrig varit "ghettobarnens" melodi i gbg....)

Förringa inte det hela, det kommer med stor sannolikhet att smälla "rätt i plåten" på oss och berörda myndigheter inom en "överkommlig" framtid, om det inte görs något åt det.

Det som kommer att smälla på ett militant sätt inom en "överskådlig" framtid är snarare detta (när vi ändå är inne på dessa underbara youtube-videos):
http://se.youtube.com/watch?v=vZfY0_WEUD8
Vi diskuterar grader i helvetet, men detta är riktigt jävla indoktrinerade och ohälsosamma människor.
Förortsungdomar är ett stort problem och löses knappast med hårt mot hårt-metoden... (ja, inte förän de hamnar i OG osv) Den funkar helt enkelt inte! Skolan har faktiskt en hel del med uppfostran att göra, tro det eller ej. Dock är förortsungdomar långt ifrån lika strategiska, beväpnade och organiserade som dessa nazi-rörelser.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
3 november 2008
http://i65.photobucket.com/albums/h202/toqueville/SVTmuslim.jpg

Är själv inte helsvensk men för min del blir det SD nästa val, så äre bara. Mest för att dom är det enda partiet som vågar prata om invandringspolitik.
Något är ju jävligt galet när man tar in så många som vi gör, sätter dom i ghetton på bidrag och tror att alla kommer må jättebra.
Kan man inte sätta folk i arbete och integrera dom på ett vettigt sätt i samhället ska man fan inte ta in dom. Dom kanske skulle kunnat komma till ett land där dom kunde sättas i arbete på en gång och få en vettig livssituation. Då skulle man inte få massa brottslingar till småglin överallt också.

1 814 Inlägg
3 november 2008
Är själv invandrare men är på den totalt motsatta sidan av samhället som den framställs här, man ska dessutom vara väldigt kritisk till allt man läser. tänk på att berat är EN av dem många ungdomar som bor i Biskopsgården, En av dem många ungdomar som vistas i samhället, därför ska vi givetvis inte tro att alla är såhär för det är dem inte. Sen kan ni rimligtvis förstå att ingen av dem här "barnen" vill egentligen vara i denna sitsen, men det är luckor i det svenska samhället och den svenska lagen som har låtit dem bli dem de är.

Sen undrar jag vad fasiken journalisten tänkte här; "Vi träffar Berat på Vårväders-torget i Biskopsgården, ett område med skyhöga siffror för arbetslöshet, kriminalitet, socialbidragstagare och missbruk." vad har socialbidragstagare med dessa att göra? De flesta (läs säg 80%) av bidragstagarna gör det för att dem måste det och inte för att dem vill.

blacken
4 november 2008
jonesono skrev:
blacken skrev:
Mortalis skrev:

Det som kommer att smälla på ett militant sätt inom en "överskådlig" framtid är snarare detta (när vi ändå är inne på dessa underbara youtube-videos):
Vi diskuterar grader i helvetet, men detta är riktigt jävla indoktrinerade och ohälsosamma människor.
Förortsungdomar är ett stort problem och löses knappast med hårt mot hårt-metoden... (ja, inte förän de hamnar i OG osv) Den funkar helt enkelt inte! Skolan har faktiskt en hel del med uppfostran att göra, tro det eller ej. Dock är förortsungdomar långt ifrån lika strategiska, beväpnade och organiserade som dessa nazi-rörelser.

Njaa, säg inte det "Monkey see, monkey do" liasom, även om det kan ses som att dom är "odisciplinerat riff raff  idag. Så är jag ganska så övertygad om att dom kommer att slå" oss med häpnad" i morgon..

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
4 november 2008
blacken skrev:
jonesono skrev:
blacken skrev:

Njaa, säg inte det "Monkey see, monkey do" liasom, även om det kan ses som att dom är "odisciplinerat riff raff  idag. Så är jag ganska så övertygad om att dom kommer att slå" oss med häpnad" i morgon..

Ja, om "de" har blivit uppsnappade av org kriminella gäng så visst. Men det är som med alla gäng, de ställer till med besvär i olika grad oavsett deras bakomliggande intentioner.
Enskilda individer har i princip aldrig samma mått av organiserad verksamhet utan där är det oftast spontana aktioner. Men som sagt, grader i helvetet...

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Muttley
4 november 2008
Felax skrev:
Så jävla rätt skrivet tkd_rille !!!! Hade vi betett oss som dom (dumma) gör i sverige, i deras hemländer hade vi ju för fan blivit avrättade! Kalla fan inte svenskar för rasister, tror vi är de minst rasistiska människorna i hela världen faktiskt!
I massa afrikanska länder hatar dom vita människor och skjuter hej vilt o mördar dom för att dom ska sticka ur landet.. Är inte de mer rasistiskt än att sitta och skriva skälsord över internet osv?

Ja bara förstår inte riktigt? Är gränsen för att vara rasist så mycke högre för att man är vit eller vadå? De är ju inte skumt eller så ?

hehe javisst smile hade varit en rolig sak och gjort om man vågat eller överlevt.

nej alltså de finns inte så många rasister och nazister här i landet, de är bara det att många har tröttnat på hur allt går till. jag själv bor på ett bra ställe nu. men jag förstår verkligen hur de känns för de som har problemet inpå sig. 

gränsen för att vara främlingsfientlig i sverige idag känns som om de är att man råkar sjunga sin nationalsång och gå i kyrkan på skolavslutningen som de har slutat med på vissa skolor.

Norrlänning
1 453 Inlägg
4 november 2008
tkd_rille skrev:
Felax skrev:

hehe javisst smile hade varit en rolig sak och gjort om man vågat eller överlevt.

nej alltså de finns inte så många rasister och nazister här i landet, de är bara det att många har tröttnat på hur allt går till. jag själv bor på ett bra ställe nu. men jag förstår verkligen hur de känns för de som har problemet inpå sig. 

gränsen för att vara främlingsfientlig i sverige idag känns som om de är att man råkar sjunga sin nationalsång och gå i kyrkan på skolavslutningen som de har slutat med på vissa skolor.

Precis... Undra hur länge man får sjunga nationalsången på hockey matcher nuförtiden ? Snart är de väl nån som tycker det är "stötande" också...

- Har du champagne?

Sök