To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Va?! snö här uppe, det missade jag helt imorse isf!
imorse och imorse, bilderna är tagna runt 13-13:30 tiden
Haha okej, tänkte eftersom det var så tokkallt imorse så borde det nästan varit då =P Såg inga spår av snö inne i stan idag iaf, bara massa regn =/
hehe okej, själv sov jag när det snöade imorse, men enligt dom som var vaken så hade det snöat som fasen ett tag så när jag fick veta att det hade snöat vart jag bara tvungen att ge mig ut en sväng
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
imorse och imorse, bilderna är tagna runt 13-13:30 tiden
Haha okej, tänkte eftersom det var så tokkallt imorse så borde det nästan varit då =P Såg inga spår av snö inne i stan idag iaf, bara massa regn =/
hehe okej, själv sov jag när det snöade imorse, men enligt dom som var vaken så hade det snöat som fasen ett tag så när jag fick veta att det hade snöat vart jag bara tvungen att ge mig ut en sväng
Hur kunde man missa det då? Inne i själva stan också?
Var ut och gick en sväng nu, är blankis överallt så kan glida fram på sulorna längs gatorna =P