Tkr de e väldigt tråkigt med Street Xtreme..:S var den o gatbilar man kolla i Bilsport har ja gett upp för länge sen då jag tröttnat på alla jäkla volvobilar i den:P varför ja tröttnat kanske blir mer förståligt då man ser vilka bilar jag äger;)..Men att bilsport har me A-traktorer o epor kommer jag aldrig att fatta:P
Tkr de e väldigt tråkigt med Street Xtreme..:S var den o gatbilar man kolla i Bilsport har ja gett upp för länge sen då jag tröttnat på alla jäkla volvobilar i den:P varför ja tröttnat kanske blir mer förståligt då man ser vilka bilar jag äger;)..Men att bilsport har me A-traktorer o epor kommer jag aldrig att fatta:P
Hur kan du välja gatbilar framför bilsport? Har prenumererat på Bilsport i 10 år nu och de va en svacka för ca 3 år sen då tidningen inte va ngn höjdare, idag tkr ja den e skitbra. Att dom numera har ett repotage om "retro", ett med "prestanda", "styling" osv e ju skitbra.
Ang. A-traktorer å Epor...de e ju dom som e framtiden, dra tillbaka tiden 5-10 år fram till nu så kan du nog se några som varit med både 1 å 2 ggr i BS med vanliga bilar