2299
Sök

Rosa bandet

508 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
Hur många och hur mycket har du bidragit med?
Rosa bandet galan pågår just nu, tjejerna mot killarna. Vilka vinner? wink

Häst
1 099 Inlägg
28 oktober 2008
Har inte bidragit med något och har heller inga tankar på att göra det.

Än är inte den sista idioten född..

508 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
Nä är väl upp till var och en... Minsta är ju 9.90:- och då kan man till å med vinna en bil. Men har man inte råd med knappt tio kronor så har man inte...

FreddeK
28 oktober 2008
gjorde egna rosa band och delade ut gratis..hitta gamla rosa rosetter jag klippte sönder och gav till pensionärer. smart va?

508 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
Freddeponken skrev:
gjorde egna rosa band och delade ut gratis..hitta gamla rosa rosetter jag klippte sönder och gav till pensionärer. smart va?

Mmm riktigt gulligt smile

Häst
1 099 Inlägg
28 oktober 2008
RacingBunny skrev:
Nä är väl upp till var och en... Minsta är ju 9.90:- och då kan man till å med vinna en bil. Men har man inte råd med knappt tio kronor så har man inte...

Ja det är det. Har råd, men vill inte. roll

Än är inte den sista idioten född..

FreddeK
28 oktober 2008
RacingBunny skrev:
Freddeponken skrev:

ne då jag ska egentligen inte skoja om detta men jag har inte skänkt något. sitter på jobbet nu och ser ej tven...Ge mig ett nummer så ska jag kasta in ett samtal...vad kostar det?

508 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
DoT skrev:
RacingBunny skrev:

Ja det är det. Har råd, men vill inte. roll

Som sagt, d är upp till var och en...får man fråga varför?hmm

3 059 Inlägg
28 oktober 2008
Chronicles of Riddick på 6'an så jag har inte ens sett nått av galan..

508 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
Freddeponken skrev:
RacingBunny skrev:
Freddeponken skrev:

ne då jag ska egentligen inte skoja om detta men jag har inte skänkt något. sitter på jobbet nu och ser ej tven...Ge mig ett nummer så ska jag kasta in ett samtal...vad kostar det?

Finns olika nummer, vill du ringa och heja på killarna så kostar det 100:- och då ringer man 09990920 eller om man vill tävla om bilen som kostar 9.90:- så ringer man 09932000
Senast redigerat av RacingBunny (28 oktober 2008)

998 Inlägg
28 oktober 2008
har inte ringt men har satt in pengar direkt till bröst cancerfonden.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Tidsoptimist
184 Inlägg
28 oktober 2008
Skulle gett Freddeponken numret till miljonbeloppet. Då hade han blivit omnämnd på tv av Aro

Jag försöker iaf...

FreddeK
28 oktober 2008
så nu har jag ringt...sexig röst Nyberg har=)

FreddeK
28 oktober 2008
nooky skrev:
Skulle gett Freddeponken numret till miljonbeloppet. Då hade han blivit omnämnd på tv av Aro

shit då hade jag fått leta burkar hela mitt liv!

Sleeper
3 084 Inlägg
28 oktober 2008
"alla älskar kav.... tuttar" nä jag har inte sponsrat nått än

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Avstängd
519 Inlägg
28 oktober 2008
Freddeponken skrev:
så nu har jag ringt...sexig röst Nyberg har=)

hahaha tongue ho e redigt sexig smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

FreddeK
28 oktober 2008
Sushikocken skrev:
"alla älskar kav.... tuttar" nä jag har inte sponsrat nått än

Kom igen då annars kommer jag och trycker sushi i näsan på dig! tonguewink

FreddeK
28 oktober 2008
vore ju ballt att ringa miljonnummret från jobbtelefonen...hehe volvo som det redan går så bar för...en miljon mer eller mindre kan väl kvitta...vad säger ni?

508 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
För info för dig Fredde som inte sitter vid tven så har dom fått in än så länge 47miljoner...

508 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
Freddeponken skrev:
vore ju ballt att ringa miljonnummret från jobbtelefonen...hehe volvo som det redan går så bar för...en miljon mer eller mindre kan väl kvitta...vad säger ni?

Jaaa våga wink

Sök