2230
Sök

JAAAAAAA!!!!!!! OS Guld!

26 Inlägg
26 februari 2006
Grattis till Sverige... Fast finland förtjänar vinsten mer, ett sånt perfekt spel dom gjorde genom hela turneringen. Men det är väll inte något nytt att Sverige har tur wink!!!

TIG-svetsare
202 Inlägg
26 februari 2006
Vad ska man säga? vad ska man säga??

SVERIGE, OS GULD!!!!!!!!

"Spelar det ingen roll så kvittar det.."

337 Inlägg
26 februari 2006
Mini_golf skrev:
Grattis till Sverige... Fast finland förtjänar vinsten mer, ett sånt perfekt spel dom gjorde genom hela turneringen. Men det är väll inte något nytt att Sverige har tur wink!!!

...........synd

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
26 februari 2006
Kände på mig redan igår kväll att vi skulle vinna ALLT var perfek o när ja gick upp i morsse fint väder god mat..  allt var underbat och sj klart ägde vi sönder dom riktiga fjollorna big_smile nu kanske finland inser att det inte är svennarna som är fjollor utan dom själva big_smile

Bmw osv..

231 Inlägg
26 februari 2006
Vet inte alls om man ska vara glad eller besviken. Höll på finland då jag tycker de är bättre i ishokey men nej det gick illa. Grattis sverige i alla fall (Lite glad är man i alla fall smile)

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 februari 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Kände på mig redan igår kväll att vi skulle vinna ALLT var perfek o när ja gick upp i morsse fint väder god mat..  allt var underbat och sj klart ägde vi sönder dom riktiga fjollorna big_smile nu kanske finland inser att det inte är svennarna som är fjollor utan dom själva big_smile

Åter igen kan man ju börja diskutera vem som är fjollor när vissa lade sig i en match för att få lättare motstånd...

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
26 februari 2006
calibra_nox skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Åter igen kan man ju börja diskutera vem som är fjollor när vissa lade sig i en match för att få lättare motstånd...

jejejeje.. aceptera vi vann ni förlora ni suger vi e bättre.. behöver du mer bevis en 3*20min och vi vann behöver du retur match eller?
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (26 februari 2006)

Bmw osv..

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
26 februari 2006
calibra_nox skrev:

Det var ett jäkla tjatande om slovakien matchen...Finnarna hade gjort precis likadant om dem hade varit i samma läge...Men dem hade inte varit lika ÄRLIGA som vi Svenskar är, dem hade inte sagt det rakt ut till media o.s.v...Så hade inte B-Å-G=Beng-Åke-Gustavsson,,,öppnat käften så hade ingen brytt sig
...Men vem var det som dopade sig i Lahtis?.hm, jo finnarna...

Sverige vann idag, Finland kanske gör det i VM...Det finns ett liv efter OS:P...

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 februari 2006
UseDubbelTurbo skrev:
haha visa bevis på de? wink
Nej men seriöst finnar kallar jämt svneskar för fjollor nu är det ni som är det Aceptera

När till och med Göran Persson kallade det en läggmatch? big_smile räcker det som bevis? wink
och det kan jag faktist inte förneka tongue vi kallar er faktist fjollor lite nu och då big_smile
så jag ber om ursäkt wink

edit: men hej, vilken är orsaken att vi förtjänas att kallas fjollor då? tongue
Senast redigerat av calibra_nox (26 februari 2006)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
26 februari 2006
calibra_nox skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
haha visa bevis på de? wink
Nej men seriöst finnar kallar jämt svneskar för fjollor nu är det ni som är det Aceptera

När till och med Göran Persson kallade det en läggmatch? big_smile räcker det som bevis? wink
och det kan jag faktist inte förneka tongue vi kallar er faktist fjollor lite nu och då big_smile
så jag ber om ursäkt wink

edit: men hej, vilken är orsaken att vi förtjänas att kallas fjollor då? tongue

Ja och ja kallar finnar samma sak det är som volvo och saab ägaren xbox och ps2 finland o sverige.. smile men idag vann vi och idag är ni förlorarna,fjollorna och allt de där som ni tycker vi är wink
Vad vi än säger kommer ni alltid vara bäst
Vad ni än säger kommer vi alltid vara bäst
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (26 februari 2006)

Bmw osv..

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 februari 2006
SnuttisPuppan skrev:
...Men vem var det som dopade sig i Lahtis?.hm, jo finnarna...

Sverige vann idag, Finland kanske gör det i VM...Det finns ett liv efter OStongue...

Och vad säger du här då? wink

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 februari 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Ja och ja kallar finnar samma sak det är som volvo och saab ägaren xbox och ps2 finland o sverige.. smile men idag vann vi och idag är ni förlorarna,fjollorna och allt de där som ni tycker vi är wink
Vad ni än säger kommer vi alltid vara bäst

Det där var nu lite väl överdrivet big_smile vänta bara tills EM, VM eller Karjala Cup wink då ska ni nog få er en ordentlig match wink
om inte våra största stjärnor har gått i pension tills det sad

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
26 februari 2006
calibra_nox skrev:
Det där var nu lite väl överdrivet big_smile vänta bara tills EM, VM eller Karjala Cup wink då ska ni nog få er en ordentlig match wink
om inte våra största stjärnor har gått i pension tills det sad

1...Em i hockey, FINNS EJ
2...Att vinna Karjala cup är lika med noll
3...Förmodligen har era största stjärnor gått i pension, likaså våra...

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 februari 2006
Men som du själv säger:
Det finns ett liv efter OS smile

26 Inlägg
26 februari 2006
Alltid samma skrytande.. Sverige vann ida finland nästa gång!? Fast Finland förtjänade det wink. Skulle det varit någon annan i final så skulle vi sluppit det här eviga skrytandet.. Först säger alla att det sku va härligt med Finland - Sverige i final och nu när det var så blir det bara en massa strid. smile..
Senast redigerat av Mini_golf (26 februari 2006)

BMW Power
2 362 Inlägg
26 februari 2006
Måste hålla med Mini_golf hära, jag är superglad att det vart Sverige och Finland i finalen och jag visste att det ändå skulle bli massa smutskastningar vare sig om Sverige skulle vinna eller Finland.. fast jag är inte så ledsen smile hejade på Sverige fast skulle inte bli ett dugg ledsen om Finland vann smile har finskt blod i mig också så tongue

Mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/

3 Inlägg
26 februari 2006
Jo skryt bara. Ishockeyn e ju de ända ni kan skryta om.
Det är endå bara VM finalen 1995 som räknas

Administratör
11 911 Inlägg
26 februari 2006
calibra_nox skrev:
Men som du själv säger:

Är du bitter? wink wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

537 Inlägg
26 februari 2006
FastX skrev:

vem lever kvar i dåtid???? OS guldet 94 kändes väldigt långt borta redan 98.....

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 februari 2006
chrizz skrev:
calibra_nox skrev:
Men som du själv säger:

Är du bitter? wink wink

Hjärtat är knäckt och själen gråter big_smile men nej, jag är inte bitter wink

edit:
FastX skrev:

95 i all ära smile men nu är det 06 wink det kommer snart ett nytt VM big_smile
Senast redigerat av calibra_nox (26 februari 2006)

Sök