Har nu skaffa en Saab 900ng som jag tänker hitta på lite kul med.
Saker som ska göras:
Sport ljuddämpare[x] Byta blinkers[x] Fräscha upp oken och skivorna[x] Ta bort torkaren på bakrutan[x] Dimljus[x] Fixa ljud i den[x] Tona bakljusen[x] Nya reg skyltar[x] Ta bort lykt torkarna[x] Nät grill[x] Sportluftfilter[x] Devileyes [x] Grön neon vid fötterna: Fram[x] Bak[] Byta motorolja, oljefilter och tändstift [x] Höja golvet i skuffen [x] Plocka bort sidolisten[x] Dekal trim [x] Lacka grillen i bilens färg[x] Sänka[] 17-19"fälgar[] Tona rutorna[] Lacka sidospeglarna i bilens färg [] Fixa en vinge[] Ögonlock []
detta kommer nog bli bra får följas. Tycker att det kan vara coolt med japs dämpare om du inte har orginal kjolar, annars så tror jag inte det blir jättesnyggt.
Kolla mitt Projekt: SAAB ng900t - "devil eye project" Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
detta kommer nog bli bra får följas. Tycker att det kan vara coolt med japs dämpare om du inte har orginal kjolar, annars så tror jag inte det blir jättesnyggt.
Aa får hoppas det iaf Nja det lär nog dröja iaf man ska sätta kjolar på den då man har begränsad ekonomi som student :Phehe
Men får se vad det blir för ljuddämpare, vill ju ha så det låter mycket om den
Aa får hoppas det iaf Nja det lär nog dröja iaf man ska sätta kjolar på den då man har begränsad ekonomi som student :Phehe
Men får se vad det blir för ljuddämpare, vill ju ha så det låter mycket om den
Finns väl två ljuddämpare annars, går ju att ta bort den lilla och ersätta med bara ett rör eller kapa upp den och ta ur insatsen
Jo så kan jag ju oxå göra om det ska låta men motorn jobbar ju med avgasmotståndet så hur blire med det då? vill ju inte förlora dom hästarna man har :DHAHAA