Nej plåten ska vara stilla och tyst, det är högtalarna som ska låta! Men lycka till nu med bygget och hör av dig om du stöter på problem, fast du har väl pillat med det mesta i SSen nu du å.
Nej plåten ska vara stilla och tyst, det är högtalarna som ska låta! Men lycka till nu med bygget och hör av dig om du stöter på problem, fast du har väl pillat med det mesta i SSen nu du å.
Känner bilen rätt bra vid det här tillfället Hoppas inte på att jag kommer att stöta på något problem bara, annars hör jag av mig
110428 Ja, då var det dags för en uppdatering igen då, det var ett tag sen sist, men nu när säsongen drar igång kommer nog inläggen att bli betydligt fler
Besiktade bilen idag och den gick igenom utan anmärkningar, dock ett "bra att veta" på USA-klisterskylten
På eftermiddan kom de nya fälgarna med tillhörande däck, dessa monterades nu ikväll.
Passade även på att hämta ut de nya textilmattorna, svarta med röd kant för att match bilen
Ska försöka att kolla upp vad det är med ena dimljuset som glappar under helgen, sen är det lite annat smått på g också
Ujuj, blir ju bara bättre och bättre! Älskar Dotz Mugello, är nog den snyggaste fälgen till 9-3SS! Passar riktigt bra i svart till din bil, fast dom gamla fälgarna var inte heller fy skam.
Ujuj, blir ju bara bättre och bättre! Älskar Dotz Mugello, är nog den snyggaste fälgen till 9-3SS! Passar riktigt bra i svart till din bil, fast dom gamla fälgarna var inte heller fy skam.
Synd att jag köpte Roadster då Men jag får väl säga tack ändå, känns som att du gillade dem iaf
Lite skillnad alltså? Då kanske den blir kvar ett tag till då?
Ja, nu orkar den betydligt mer Bra drag genom hela registret Fick du din bil trimmad förresten? Blev det nån skillnad? Ja, det går ju inte att sälja den verkar det som, så den blir nog kvar ett tag till, både på gott och ont