lätt volvo 740, vet inte varför riktigt, antagligen för att dom är billiga, bakhjulsdrivna och lätta att fixa med. sen att dom är fula spelar nog mindre roll på en första bil. golf är nog rätt vanliga bland yngre med.
Volvo 740/940 och 850. Även BMW E36 och Saab 9000 förekommer.
Men 740 är allra vanligast. Anledningen misstänker jag är att folk behöver lära sig att meka med el, eftersom det alltid är fel på skiten... Och hållbara... Går ju inte köra sönder
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Tillverkades över en miljon 740is i det här landet så det är ganska uppenbart varför dom är vanliga.
Idag finns det ungefär 220.000 golfar registrerade 74-08 .. Så.. Man får lite perspektiv på det hela
Edit: Skrev fel siffra
du har en poäng där!
Utvecklad av Holländare... Ritad av en Halv-Norsk-Amerikan för den Amerikanska marknaden... Tillverkad i Sverige så är det (kanske) den Svenskaste modellen efter Volvo 240! eller vad säger ni?
Utvecklad av Holländare... Ritad av en Halv-Norsk-Amerikan för den Amerikanska marknaden... Tillverkad i Sverige så är det (kanske) den Svenskaste modellen efter Volvo 240! eller vad säger ni?
Jag säger att du kanske har rätt. Men varför blandar du versaler och gemener?
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
VW golf är världens mest sålda bil med över 26miljoner bilar. Jämför det med volvo så förstår ni hur litet volvo är. Inte i sverige som ni pratar om utan i övriga världen.
Jag har vart i polen några gånger. Har sett ca10 volvo på 5 besök o 8st var svenska turister. Mycket opel fiat ford vw och fläskiga tyskreggade bmw o audi. Nästan alla åker disel, De tittar frågande på mig, va har du en bensinmotor varför????
VW golf är världens mest sålda bil med över 26miljoner bilar. Jämför det med volvo så förstår ni hur litet volvo är. Inte i sverige som ni pratar om utan i övriga världen.
Jag har vart i polen några gånger. Har sett ca10 volvo på 5 besök o 8st var svenska turister. Mycket opel fiat ford vw och fläskiga tyskreggade bmw o audi. Nästan alla åker disel, De tittar frågande på mig, va har du en bensinmotor varför????
neeeee toyota corolla e världens mest sålda bil, har sålts i mer än 35 miljoner ex. sen kommer ford f OCH SEN kommer golfen. vad man ska tänka på e att nu snackar vi ju om bilar det finns väldigt många generationer. den bilen det sålts allra mest av "samma generation" e vw beetle som dom tillverkade fram till några år sen.