Tillverkades över en miljon 740is i det här landet så det är ganska uppenbart varför dom är vanliga.
Idag finns det ungefär 220.000 golfar registrerade 74-08 .. Så.. Man får lite perspektiv på det hela
Edit: Skrev fel siffra
du har en poäng där!
Utvecklad av Holländare... Ritad av en Halv-Norsk-Amerikan för den Amerikanska marknaden... Tillverkad i Sverige så är det (kanske) den Svenskaste modellen efter Volvo 240! eller vad säger ni?
Krävdes de verkligen en designer för å rita den? Tror alla har ritat sina första bilar som en 240/740, utan att ens ha sett en 240/740
Tror iaf att populäraste e Golf, BMW e36/46 här i gbg för ungdomar iaf...Volvo S60 och S40N har man ju sett rätt många av...alltid svarta å ska trängas också
VW golf är världens mest sålda bil med över 26miljoner bilar. Jämför det med volvo så förstår ni hur litet volvo är. Inte i sverige som ni pratar om utan i övriga världen.
Jag har vart i polen några gånger. Har sett ca10 volvo på 5 besök o 8st var svenska turister. Mycket opel fiat ford vw och fläskiga tyskreggade bmw o audi. Nästan alla åker disel, De tittar frågande på mig, va har du en bensinmotor varför????
Men trådskaparen menade nog Sverige. Resten av världen håller jag med om.
Utvecklad av Holländare... Ritad av en Halv-Norsk-Amerikan för den Amerikanska marknaden... Tillverkad i Sverige så är det (kanske) den Svenskaste modellen efter Volvo 240! eller vad säger ni?
Krävdes de verkligen en designer för å rita den? Tror alla har ritat sina första bilar som en 240/740, utan att ens ha sett en 240/740
Tror iaf att populäraste e Golf, BMW e36/46 här i gbg för ungdomar iaf...Volvo S60 och S40N har man ju sett rätt många av...alltid svarta å ska trängas också
Tycker det ser ut som desingerna till 740 endast har använt linjal och vinkel hake "/
sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra
Tycker det ser ut som desingerna till 740 endast har använt linjal och vinkel hake "/
Här i säffle ä de väl 900/700/200 som ligger i topp
Sen kommer faktiskt e30 å e34
Golf kommer längre ner. Finns kanske 3st.
Men överlag så ligger ju volvo i topp. Sen kommer nog billigare japanare. Väldigt många studenter som kör sånna. De kanske inte åker omkring å kör upp bränsle i "onödan" som vi ibland kan göra på helger å då de inte syns...
Ja ni fattar
Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet
Mina kollegor i åldersgruppen 18-30 senaste åren har/hade dessa bilar:
Volvo 740 (jag ) Audi Urquattro Saab 9000 Golf II Golf II Golf II Golf II Golf III Volvo V40 Volvo V40 Audi A4 Ford Sierra Saab 9000 Mercedes 190 Saab 9000 Audi 100 BMW 520 E34