jag tycker ägaren gör sin del på bilköpet. sen skicket o papper.
Senast redigerat av Seth (4 november 2008)
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
jag kollar att de är av en bilhandlare jag köper, alltså större seriösa företag. köper aldrig privat när de gäller ett fordon. är för bekväm av mig att träffa vanliga privata människor . tänk man går in i bilhallen och då kommer försäljarna och bara slickar röv och man får välja och vraka serverar allt på ett guldfat.
av min erfarenhet av privatköp så är de så tysta som möjligt om bilen och verkligen försöker gömma fel och lura en.
Karossen och underredet=) sen beror det ju givetvis på vad jag har för mål med bilen. ska det enbart bli en busbil med feting motor så är ju motorn mer intressant.
jag kollar att de är av en bilhandlare jag köper, alltså större seriösa företag. köper aldrig privat när de gäller ett fordon. är för bekväm av mig att träffa vanliga privata människor . tänk man går in i bilhallen och då kommer försäljarna och bara slickar röv och man får välja och vraka serverar allt på ett guldfat.
av min erfarenhet av privatköp så är de så tysta som möjligt om bilen och verkligen försöker gömma fel och lura en.
först en helhets överblick på det yttre. sen blire att kolla över inreding.. starta bilen känna på koppling sen kolla motor rummer för att se om det är något synligt.. även under bilen då