Här kommer lite bilder från börnadet första dagen med den som Erre__ här på swespy tog taaack som fan!
Böööörn baaabyy böööööörn
Nån jävel typ den där lindgren slant på kopplingen i min egna jävla bmw
Märkte att det inte var nån avluftning till expansionskärlet för glykol vart lite varmt och rök en del så det löste jag med en vägpinne inte fan öppnar jag den med handen
Nu till lite roligt har hämtat ut 788cc spridarna och plenuminsuget ska polera upp och fixxa skiten!
Sen har jag hämtat dump,wg,soppapump!
Sen inte nu i helgen men nästa helg kommer jag få hem en hel del grejer som jag kommer över med pissbra pris så dumt att inte köpa.. det är Catchtank,Turbotimer,Intercooler,oljekyl,Stålomspunna slangar till oljekyl,"Greddy" dump,BTR,japsdämpare,Pysventil,Vevhusfilter och kanske en ratt
Att du bara orkar ! Hur blir det med Vectran nu då ?
Jobba på bara.
Haha det här är ju kul vectra och plast är ju pisstråkgit finns ju inget träligare än att slipa , så vectran är till salu ska försöka bli av med den , så bmwn kommer in i garaget
Ja det ska jag för fan så kul det är att bygga fin motor
Det jag har köpt är = Intercooler Stålomspunnet slangpaket oljekyl Catch tank Greddy dump Boost controller Mätarhus Vacumslang 6m vevhusfilter Sportluftfilter Siliconslang startpanel med huvudströmbrytare huvlås Sen 2 st powerflex bussningar till framvagnen
Nu har jag polerat upp kompressorhuset på turbon så den är lite bling bling , även börjat polera en fuelrail för jag hade tråkigt häromdagen..
har även hämtat downpipen ante hade till turbon så den ska jag bygga om lite , hämtat 8 meter stålomspunnen slang ifrån 10-6mm blir några 6mm stålomspunna vakumslangar (PORR) sen även lite rörbörjjar och skit..
och i slutet av veckan/början av nästa vecka så kommer min 3mm mls packning hem med posten..
och på söndag ska jag hämta mitt grenrör , rostfritt , tigat , snyggt som faaan och ska nog funka kanon! sen ska det svetsas om och fixxas för externa wastegaten!