oki rieger är snygga tänkte själv köpa en nu nu men har bestält en annan lostboy eller något hette den kommer nog upp bild på min sida. du kankse kan svara på om jag ska ha på en störe front, måste jag ha typ stag å sådant som håller upp den? hoppas du förstår hur jag menar. den oranga färgen håller jag också på den är galet snygg. MVH oscar
Är tyvärr inte svag för huv-scoop eller större vingar Varför bytte du skärmarna? Lycka till!
okej! ja alla kan ju inte va det, skärmarna var helt ruttna i kanterna (inget man kunde se på kort) och jag hade ingen lust att börja svetsa. så jag köpte helt nya istället får rätt bra rabbatter så det blev inte så dyrt
Är tyvärr inte svag för huv-scoop eller större vingar Varför bytte du skärmarna? Lycka till!
okej! ja alla kan ju inte va det, skärmarna var helt ruttna i kanterna (inget man kunde se på kort) och jag hade ingen lust att börja svetsa. så jag köpte helt nya istället får rätt bra rabbatter så det blev inte så dyrt
Jaha! Köpte du fas 2 skärmarna då eller? Dom med avlånga blinkershål och utan audi-emblemet?
Jaha! Köpte du fas 2 skärmarna då eller? Dom med avlånga blinkershål och utan audi-emblemet?
nej Tyvär jag tänkte inte på det när jag köpte dom! så det är vanliga orginal till min årsmodell!