Kommer ihåg en intervju där han fick frågan om varför han började med rally. "Nja, jag blev sugen att prova på, och det visade sig att jag hade lite talang" Tur att man är ödmjuk..
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Haha det var en jävel på att vara duktig då, det ligger nog några "timmar" träning bakom det där skulle jag gissa.
Så var det så jävla kul när han slog Travis pastrana i X-games (Rally) för nått är sen också. Ken block sa: nån gång måste du komma 2:a du kan inte vinna varje gång Travis och så började dom skratta sen. Haha så jävla sköna killar.
// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e
han kan säkert köra men just det klippet impade inte på mig.
här är en som är riktigt säker på att köra bil
Såg ju ut som vilken rallyförare som helst?
Ken Block däremot verkade ha äckligt bra koll på sin bil!
så du menar att Toni Gardemeister är vem som helst?
tyvärr så just den filmen med Ken säger ingenting om hans körskicklighet, att sladda runt på ett flygfält med några däck utlagda kräver inte så många minuters övning.
Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
han kan säkert köra men just det klippet impade inte på mig.
här är en som är riktigt säker på att köra bil
Såg ju ut som vilken rallyförare som helst?
Ken Block däremot verkade ha äckligt bra koll på sin bil!
så du menar att Toni Gardemeister är vem som helst?
tyvärr så just den filmen med Ken säger ingenting om hans körskicklighet, att sladda runt på ett flygfält med några däck utlagda kräver inte så många minuters övning.
Du kan inte vara helt riktig i skallen va? Hur många indianer har flytt från din kanot? Ditt klipp såg ut som vilket annat rallyklipp som helst, rätt långtråkigt och inte speciellt upphetsande faktiskt. Men du kanske är lite secret in love i Gardmeister?
Ken Block-filmen däremot. Wow vilken ball film, och vilken sjuk satans kontroll, det lär man sig inte på bara några minuter som du påstår.