3706
Sök

politiker plockar ut miljoner men folket får inget!

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
12 november 2008
Trådstartare
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3748270.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3755116.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3755138.ab

Är det bara jag som blir så förbannad att ja nästan har sönder tagentbordet när ja läser sånt här?
30kr av varje 100-lapp jag tjänar går till dem bland annan smörja. folk ska minsann fan ut och jobba annars blire tufft! men när det gäller dem själva så låter det annorlunda! nä släng ut varenda jävel i riksdagen och plocka in nytt fräscht folk som inte tisslar o tasslar bakom våra ryggar hela jävla tiden!!!

mad

Avstängd
962 Inlägg
12 november 2008
Det är väll därför man blir politiker, för att leva på andra?

115 Inlägg
12 november 2008
Blir så jävla förbannad på sånt här fyfan säger jag bara!! En annan som får sparken får inte ett skit men så fort nån politiker får sparken så är det så jävla synd om de, klart de ska ha 3 mille.
Senast redigerat av Sebban89 (12 november 2008)

3 354 Inlägg
12 november 2008
de får gärna känna på hur det e att vara utan inkomst o söka jobb... blodiglar. skulle bli mäkta imponerad av att hitta en "ordentlig" politiker.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Häst
1 099 Inlägg
13 november 2008
Hade jag kunnat hade jag gjort detsamma. tongue

Än är inte den sista idioten född..

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
DoT skrev:

jag med.. hmm  fast nu kan ja inte det och blir då förbannad på de som kan, för mina pengar!! mad

Häst
1 099 Inlägg
13 november 2008
richardoo290 skrev:
DoT skrev:

jag med.. hmm  fast nu kan ja inte det och blir då förbannad på de som kan, för mina pengar!! mad

Ja man blir ju förbannad om man tänker på det smile. Därför undviker jag att tänka på det för det finns inget man kan göra åt det ändå. Tyvärr.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
DoT skrev:
richardoo290 skrev:
DoT skrev:

Ja man blir ju förbannad om man tänker på det smile. Därför undviker jag att tänka på det för det finns inget man kan göra åt det ändå. Tyvärr.

Nackskott! wink

Gödseldräng
4 529 Inlägg
13 november 2008
parasiter

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
13 november 2008
mupparnas teater
Politiken är som en gammal soppa, det kan man leva på men det smakar fan!.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

DFFL
9 020 Inlägg
13 november 2008
Svenska avundsjukan visar sin fula nuna igen, hade ni kunnat så hade ni också gjort det.
Skenhelighet och dubbelmoral är kul att ha va?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

huh?
10 427 Inlägg
13 november 2008
Det roliga är ju att politiker inte tjänar nånting jämfört med VD:ar och bankmän osv wink

Iofs inte skattefinansierat, men tror det finns andra som gör ännu mindre och får mer tongue

4 682 Inlägg
13 november 2008
http://i33.tinypic.com/34ql17t.jpg
kunde bara inte låta bli wink

8 883 Inlägg
13 november 2008
Så länge reglerna är som dom är så varför ska man inte utnyttja dom?
Byta ut politikerna löser ju inte problemet, ändra på reglerna i stället.
Problemet är ju att politikerna inte vill ändra sina avtal till något som är sämmre för dom och det förstår jag, finns ju ingen som vill ha sämre villkor.

Fotograf på tierpidag.se

Sleeper
3 084 Inlägg
13 november 2008
De högsta politikerna tjänar väl inte en piss i rymden jämför med t.ex. Zlatan och gänget eller Hennes & maurits VD vad tjänar han och vad tillför han? Tycker inte man ska gnälla så mycket.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

8 883 Inlägg
13 november 2008
Sushikocken skrev:
De högsta politikerna tjänar väl inte en piss i rymden jämför med t.ex. Zlatan och gänget eller Hennes & maurits VD vad tjänar han och vad tillför han? Tycker inte man ska gnälla så mycket.

Ja han ger ju 68 000 personer arbete så visst tillför han något. Zlatan däremot har jag ingen kommentar till, vuxna män i knästrumpor är inget jag har intresse av.

Fotograf på tierpidag.se

Häst
1 099 Inlägg
13 november 2008
Pettan8 skrev:
Tycker nog snarare att vi gnäller för lite här i landet.. Vi borde va mer som fransmännen, typ dumpa koskit framför riksdagshuset:P O för övrigt anser jag oxå att bollsporter borde bannlysas

Sant.. Vi tar rätt mycket utan att säga ifrån.. Typiskt svenskt. smile

Sleeper
3 084 Inlägg
13 november 2008
Hamilton skrev:
Sushikocken skrev:

Ja han ger ju 68 000 personer arbete så visst tillför han något. Zlatan däremot har jag ingen kommentar till, vuxna män i knästrumpor är inget jag har intresse av.

och hur många jobb har reinfeld fixat? som tjänar en 1000:del av vad stefan persson nu tänkte jag mer på vad utför han personligen till världen. Hade inte H&M funnits så hade det ju funnits något mycket vettigare jobb än att sälja kläder som inte tillför världen något egentligen. Den arbetskraften kunde användas till att utveckla rymdteknik eller något istället.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

3 354 Inlägg
13 november 2008
reinfeldt HA. har inte hjälpt mig ett dugg. Snarare försämrat det för mig...
Senast redigerat av Seth (13 november 2008)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
13 november 2008
Sushikocken skrev:
Hamilton skrev:
Sushikocken skrev:

och hur många jobb har reinfeld fixat? som tjänar en 1000:del av vad stefan persson nu tänkte jag mer på vad utför han personligen till världen. Hade inte H&M funnits så hade det ju funnits något mycket vettigare jobb än att sälja kläder som inte tillför världen något egentligen. Den arbetskraften kunde användas till att utveckla rymdteknik eller något istället.

Du går runt utan kläder?

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Sök