3339
Sök

Sömnproblem, vad göra åt det?

Häst
1 099 Inlägg
13 november 2008
Skönt att ut och gå när det är kallt. smile När man rör sig så håller man ju sig varm iaf!

Än är inte den sista idioten född..

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 november 2008
hua, gå ut och gå den här tiden?? då fryser man väll ihjäl, blir uppäten av en björn och anfallen av en flock vargar yikes  visseligen har nog björnarna gått i ide nu så dom behöver man inte bekymmra sig för längre förhoppningsvis tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 november 2008
Trådstartare
haha vem vet... tongue har inte kommit ut ännu, haha.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

1 963 Inlägg
14 november 2008
Sitter du inne mycke på dagarna?big_smile kan vara en bra stor orsak till dina monstermassa timmar sömn wink gör en massa saker på dagarna o sitt inne så lite som möjligt så kommer du sova skulle ja tro. sen får du inte va stressad eller nåt heller.. ta lugna djupa andetag och räkna dom så kommer du somna.. räkna upp till 20 o börja om smile fåren blir för svåra att hålla reda på haha

Men are not born - Men are made

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 november 2008
Trådstartare
Domdär jävla fåren springer bara iväg, haha.

Det enda jag gör är att sitta hemma om dagarna.

Nyligen flyttat till en ny "stad" och har inte lärt känna någe folk här.
Så inte så många att umgås med förutom de 5-6 personerna jag redan känner.
Men de är ju upptagna på dagarna å för slitna på kvällarna för att hitta på nåt.

Jag har massor egentligen som jag borde göra, laga bilen tex.
Men kallt som fan och utan garage så kan inte de heller bli gjort.

Mvh Tommy

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

1 963 Inlägg
14 november 2008
OKej de är samma med mig ja är sjukskriven o alla kompisar är iväg o jobbar på dagarna.. men de är bara o gå ut o gå eller åka till massa olika ställen eller nåt.. för när man bara sitter hemma kommer man aldrig kunna sova =/
Samma me mig också har en crx vtec hemma som ja ville göra iordning men inget garage o blir aldrig av nåt så ska sälja den i helgen =P

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 november 2008
Trådstartare
Jaa det är väl så.

Åka kan jag inte, eller köra. Då bilen är obesiktad och jag måste laga den innan jag vågar köra destomer.
Verkstad har man ju som arbetslös inte råd med.

Mvh Tommy

1 963 Inlägg
14 november 2008
hmm de va som fan du har ingen hund eller? perfekt att gå ut o röra på sig med så slipper man vara själv, ja är ute med min hund hela tiden på äventyr när ja är ensam.. eller spela gitarr osv bara man har nåt att göra..
annars vilar ju kroppen hela dagen så är den inte trött på kvällen o natten.. då kan man ju inte sova =/

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 november 2008
Trådstartare
Nej jag har ingen hund. Eller jag å farsan har en men den är ju hos farsan, 20 mil bort.
Vill egentligen skaffa en till, men jag har alltid varit emot att ha hundar i en lägenhet.

Villa med gård ska det vara.

Kanske skulle ge mig ut på en promenad nu snart då.

Mvh Tommy

1 963 Inlägg
14 november 2008
hmm okej a ja tycker inte heller de är så bra med hund i lägenhet, men å andra sidan bara du sticker ut med den mycke så spelar de ju ingen roll. o om de finns skog nära så är de ju bra big_smile kalix fan norrland finns ju skog överallt big_smile
jaa de tycker ja gå en halvtimma eller nåt så somnar du kanske sen smile

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 november 2008
Trådstartare
hehe njää, när jag skaffar villa så skaffar jag hund, vitt staket och en 245a big_smile

Fan va jag stör mig på att denna tråden inte syns på just nu, gör den det för dig?

Mvh Tommy

1 963 Inlägg
14 november 2008
Japp ja ser den=).. 245? hehe v70 är de väl som gäller nu haha

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 november 2008
Trådstartare
Felax skrev:
Japp ja ser den=).. 245? hehe v70 är de väl som gäller nu haha

Hmm, jasså. Men ska inte jag se den eller ser man inte såna trådar som man är prenuminant på?

Neej, det ska vara Old school big_smile

Mvh Tommy

1 963 Inlägg
14 november 2008
Hahah ja vet inte har inte prenumererat på någon big_smile hahaha ok dom är ändå fräsiga som familjebilar 245 wink helt original i fint skick de är fan coolt..

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 november 2008
Trådstartare
Felax skrev:
Hahah ja vet inte har inte prenumererat på någon big_smile hahaha ok dom är ändå fräsiga som familjebilar 245 wink helt original i fint skick de är fan coolt..

hehe, nej fan nu har vi vandrat för mkt OT nu.

Får testa en del tips som rasslat in här.

Mvh Tommy

1 963 Inlägg
14 november 2008
te_wik skrev:
Felax skrev:

Mvh Tommy

De blir jämt så här=D aa gör de ja tror de funkar endel smile

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 november 2008
Trådstartare
Felax skrev:
te_wik skrev:
Felax skrev:

Mvh Tommy

De blir jämt så här=D aa gör de ja tror de funkar endel smile

Släng upp en bild på Gissa bilen ist, jag orkar inte lägga upp en ny wink

Mvh Tommy

4 506 Inlägg
14 november 2008
1 flaska Jack Daniels och en ask ibumetin så sover man som ett lamn smile

Kan du andas kan du dö.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 november 2008
Trådstartare
_Wallis_ skrev:

haha satan så dyrt i längden tongue

2-3 folköl fungerar bättre, billigare och så är man inte bakis dan efter.

Dock har man ju ett förflutet med lite alkoholproblem så det är väl inte så rekomenderat det heller.

Mvh Tommy

Häst
1 099 Inlägg
14 november 2008
_Wallis_ skrev:

Varför inte andvända riktigt whiskey ist? tongue

Än är inte den sista idioten född..

Sök