Nu ska basarna och steget in i bagaget och undrar vart det är lämpligast att dra strömkabeln och om det finns nått hål i torpedväggen som är lämligast att dra den igenom?
de bästa är om du borrar upp ett hål på samma sida där batteriet sitter & sätter en kabelgenomföring där så att kabeln ej skavs sönder så de blir kortslutning.
de bästa är om du borrar upp ett hål på samma sida där batteriet sitter & sätter en kabelgenomföring där så att kabeln ej skavs sönder så de blir kortslutning.
varför borra upp bilen så att den ser ut som en ost, kanske ni gör så pa aoudi men inte på saab
Finns redan ett hål på högersidan av torpedväggen du kan använda dig av, sen får du lirka ner den bakom och dra den i sido balken efter sidan så har du en snygg och smärtfri dragning......
de bästa är om du borrar upp ett hål på samma sida där batteriet sitter & sätter en kabelgenomföring där så att kabeln ej skavs sönder så de blir kortslutning.
varför borra upp bilen så att den ser ut som en ost, kanske ni gör så pa aoudi men inte på saab
hehe vet inte hur de ser ut på saab för jag har aldrig själv haft någon 9000.
Nu ska basarna och steget in i bagaget och undrar vart det är lämpligast att dra strömkabeln och om det finns nått hål i torpedväggen som är lämligast att dra den igenom?
Tack på förhand /Danne
Vad är det för 9000 du har? är oxå en viktig fråga..skiljer lite på CD/CC och CS/E.