sätt ett par riktigt sjyssta stolar som skulle passa i min bil, de skriver att det är röda sömmar på dem också vilket blir ännu bättre till min inredning, men till frågan hört runt lite med polarna och det verkar vara en hel del som ska dit, tror ni att man måste fixa en sån där förbiljett för att det ska finnas något kvar till än på söndagen?
Jag har varit mycket nöjd med mina grejer och flera med mig, men jag bara undrade om någon visste? Tycker ändå de förtjänar en andra chans, de har ju massa grejer jag behöver just nu!
ingen som kommer ihåg tråden om myspons lr va de hette? va de inte några där som snacka om att han va kåkfarare? (kan ha hört de nån annanstans oxå) kan de inte isåfall om de stämmer vara de som är anledningen till utförsäljningen?
Mycket orelevanta inlägg då trådskaparen frågade efter vad som hänt med företaget och inte hur företaget skött sig tidigare. Det sistnämnda finner man enkelt med hjälp utav söktjänsten på forumet eller google.
Med tanke på deras formulering där de tackar gamla kunder och så vidare så kan man ju givetvis tolka det som att de skall läggas ned eller gå/gått i konkurs.
Men det kan givetvis lika gärna vara som så att de skall flytta hela sin verksamhet till stockholm eller att de bara skall byta ut sitt sortiment. Om de skall flytta till stockholm så är det givetvis smidigare att sälja ut allt istället för att behöva flytta allt från Motala till stockholm.
Dock intressant med en "rea" där kunderna behöver betala för att få komma in ;.)
För de som undrar så går det säkerligen bra att ringa dom för att få ett korrekt svar.
Med tanke på att dom har stora skulder och mycket betalningsanmärkningar så tror jag att en konkurs är mer troligt än att dom skulle få ett hyreskontrakt.
Mycket orelevanta inlägg då trådskaparen frågade efter vad som hänt med företaget och inte hur företaget skött sig tidigare. Det sistnämnda finner man enkelt med hjälp utav söktjänsten på forumet eller google.
Med tanke på deras formulering där de tackar gamla kunder och så vidare så kan man ju givetvis tolka det som att de skall läggas ned eller gå/gått i konkurs.
Men det kan givetvis lika gärna vara som så att de skall flytta hela sin verksamhet till stockholm eller att de bara skall byta ut sitt sortiment. Om de skall flytta till stockholm så är det givetvis smidigare att sälja ut allt istället för att behöva flytta allt från Motala till stockholm.
Dock intressant med en "rea" där kunderna behöver betala för att få komma in ;.)
För de som undrar så går det säkerligen bra att ringa dom för att få ett korrekt svar.
Vänta vänta nu.
Så ska man åka dit och handla så måste han betala för att komma in?
Om det är någon som har förköpsbiljett som är sugen på att fixa ut dem svarta stolarna i kolfiberläder vore det perfekt, är rädd för att dem är slutsålda på Lördagen