3345
Sök

Jp Mk18 Fälgar Till 740?

Bensin jonkare
15 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
TJENIXEN ALLIHOP!smile

Nu är de så att jag tänkt köpa nya fälgar till 740:n.
Jag har hittat hemsidor till 2 av mina val, Ace Targa och super dtm.
Men jag undrar nu om ni här på forumet vet var jag kan köpa JP MK18 fälgar(vet ej om jag skrev det rätt)
Vill som sagt helst veta var jag kan köpa ny JP fälgar, men kom gärna med förslag på andra fälgar.
Ha det gütt!big_smile

Gud som haver volvon kär se på maj som gas glad är, vart ja maj i världen bränner ska ja göra svarta ränder, kuken hänger kuken står volvon ska lämna svarta spår!

Försöker iaf
1 998 Inlägg
16 november 2008
De tillverkas väl inte längre. Låg några renoverade å breddade på blocket. 12k utan däck yikes

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Bensin jonkare
15 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
Boostrider skrev:
De tillverkas väl inte längre. Låg några renoverade å breddade på blocket. 12k utan däck yikes

synd:| aja ok tack för svaret ifl:)

Gud som haver volvon kär se på maj som gas glad är, vart ja maj i världen bränner ska ja göra svarta ränder, kuken hänger kuken står volvon ska lämna svarta spår!

300 Inlägg
16 november 2008
vill du ha jpmk 18 så får du sitta vid blocket varje dag å vara riktigt snabb om du ser några..

Bensin jonkare
15 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
passar på att ställa en ny fråga här, för det känns lite onödigt att göra nya trådar hela tiden. Var kan man köpa 100+ fälgar?

31 Inlägg
5 april 2009
Samma sak där, håll koll på blocket! sj köpte jag mina på en bilskrot.

Sök