tjena jag tänkte prova biltemas japsdämpare till sommaren.. är det nån som har provat den och har nåt bra att säga om dom och om det är vasst ljud i dom.. jag har kollat på dom och dom kändes rejäla och är dom godkända eller så
tjena jag tänkte prova biltemas japsdämpare till sommaren.. är det nån som har provat den och har nåt bra att säga om dom och om det är vasst ljud i dom.. jag har kollat på dom och dom kändes rejäla och är dom godkända eller så
Jag köpte en Japs på Biltema som jag har på min 940 LTT. Rostfri, och fungerar mycket bra.
Som ja såg här i tråden någonstans, kl racing hade jag nog satsat på istället, visst det är inga märkesgrejer, men det är inte biltema iaf ,, och det håller ändå priset,, jag hade en sådan me snedkapat utblås, funka kanon..
Satsa på Meganracing istället dom är inte dyra och inte lika "fejk" som biltemas. Tycker inte om konstruktionen på deras. Fråga mig inte varför men tycker inte om dom bara annars LÄNGE LEVE BILTEMA.
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
som jag ser att några skriver att det inte är passande me japs på denna typ av bilar,, jag tycker inte häller det.. men det är väll upp till var och en. och alla har olika smak,, åsiktslagen ..