3458
Sök

ang biltemas fälgar 17"

671 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
tjena såg att biltema hade 17"alu fälgar  och billigt 4 st för 2.400kr det kan väl inte vara skit.. men inte världens snyggaste kanske  men duger till att börja med.. vet nån om dom bara är att skruva på eller lär man ha spacers  och vad är spacers bra till eller vad

5 089 Inlägg
16 november 2008
ja du får ju se till att det är rätt bultmösten, et mått och navhål.

\Lindgren

6 558 Inlägg
16 november 2008
jag har hört att biltemas fälgar inte tål att användas på vinter-väglag färgen tål ej salt så bra...men annars så är dom rätt okej

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

283 Inlägg
16 november 2008
fälgarna ska visst vara rätt mkt obalans ismile

1 813 Inlägg
16 november 2008
fick höra av en däckfirma att dom e svår balanserade och sen lätt går i sönder när dom kränger på däck.
har själv inte provat dock.. men man har sett många bilar med dessa fälgar och du lär ju få garati på grejerna så det e bara till att prova annars lämnar du tillbax dom bara=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

671 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
he he ok därför dom är billiga då. tänkte bara ha dom på sommaren  och flytta över vinterdäcken på sommar plåtarna som inte har nå rost

671 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
ja läste att dom lämnar 5års garanti på dom.. men kanske är bättre att köpa beg för samma pris så kanske man vet vad man får

4 Inlägg
16 november 2008
Det är väll Aez som tillverkar fälgarna om jag inte kommer ihåg helt galet, sen tror jag inte det är några problem alls att köra med dom fälgarna.

Golf mk3 LOUD
515 Inlägg
16 november 2008
Det finns otaliga trådar om folk som
aldrig lyckats få någon ordning på balanseringen
av fälgarna

Projekt Golf mk3 goes LOUD !
Mekonomen, DD-Audio, LW-Audio
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=298173

671 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
ok men duger dom tex åt mig som har sin första bil och inte har körkort än då. jag märker nog ingen större skillnad om man jämför med dom som har haft fälgar för 15.000 och sen byter ner sig. kanske som biltemas tex

Saabvilde!
1 708 Inlägg
16 november 2008
karlsson_1984 skrev:
ok men duger dom tex åt mig som har sin första bil och inte har körkort än då. jag märker nog ingen större skillnad om man jämför med dom som har haft fälgar för 15.000 och sen byter ner sig. kanske som biltemas tex

Tror "tillochmed" du märker om det är obalans i fälgarna..men prova, du kanske får en bra uppsättning smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

671 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
ja man får hoppas på det. man kan ju köpa lite dyrare däck istället som väger upp det hela

Försöker iaf
12 819 Inlägg
16 november 2008
Varför stressa med fälgar och köpa första bästa billiga sk*t när du inte ens behöver bilen?

Lägg undan en 500kr i månaden istället tills du har körkort, sen köper du fälgar.

Även om du kanske övningskör med bilen nu så är det ju inte utseendet som är de viktigaste. smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

153 Inlägg
16 november 2008
Tycker det e mkt "jag har hört" som vanligt när de gäller sånt här. Man får prova, tror inte de e nått fel på fälgarna alls, finns mkt bra grejjer därifrån !

Tuned By Nenne !!

310 Inlägg
16 november 2008
Biltemas fälgar tillverkas av mercedes... absolut inga problem med dom..

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes

040 RedLine
1 219 Inlägg
16 november 2008
Är det inte bättre att köpa begagnade? Då får du bättre grejer! big_smile
//BrajjAxx

Kolla mitt projekt:
Klicka HÄR

Jlmmy
16 november 2008
Hade biltema 17" fälgar på min förra bil, Hade inga som helst problem med dom! Lämnade även in fälgarna på däckverkstad så dom krängde på ett par nya däck, Och dom hade inga som helst problem med ballansering och så.

mvh

645 Inlägg
16 november 2008
Även jag har haft deras 17" på min S60 o det va inga problem där heller.

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
16 november 2008
varför bli allt om biltema bara pajkastning?, dom har en jävla massa bra grejjer, tror inte heller de är nå större fel på deras fälgar, ALLA märken med fälgar har nångång fått en svårbalanserad fälg eller el fälg som håller dåligt, dp byter dom ut de och kunden e nöjd o glad, men om de är fel på biltemas grejjer då far dom o byter o får nya grejjer oftast o alltid men då är kunden fortfarande inte nöjd så då måste den kunden hålla på klaga på olika forum och till sina polare att biltema bara är skit.. fattar inte varför?

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

354 Inlägg
16 november 2008
Har Oxå Hört Det Där Om Att Färgen Lätt Losnar Och Även Mkt Obalans.. Någon Me Andra Erfarenheter??

Sök