2247
Sök

Personer med hundratals bilar i sina namn

8 883 Inlägg
18 november 2008
volvo_r-optik skrev:
SkyNard skrev:
Vi har en målvakt här i Sandviken där jag bor och han tar 100 kr i månaden för att stå på en bil...

Han står på ca 60 bilar i dagens läge och det är 6 000 kr i månaden som han får utöver sin vanliga inkomst.

//SkyNard

vad gör  han om man inte betalar den där "räkningen" varje månad?
anmäler bilen stulen?

Ja till kronofogden är det ingen större ide att gå....roll

Fotograf på tierpidag.se

KHRacing
18 november 2008
TFF går in o täcker försäkringen om det händer något...

& i allra sista slutända (sista stationen på linjen så att säga) så är det
kommunen i den kommun du krockar som betalar. (enligt lag)

123 Inlägg
18 november 2008
Trådstartare
KHRacing skrev:
TFF går in o täcker försäkringen om det händer något...

& i allra sista slutända (sista stationen på linjen så att säga) så är det
kommunen i den kommun du krockar som betalar. (enligt lag)

Tack för svaret, men ursäkta om jag må låta som en retard men vad är TFF?

Försöker iaf
12 819 Inlägg
18 november 2008
TrafikFörsäkringsFöreningen , = Dyra jävlar wink

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
18 november 2008
discokapten skrev:
Rquired skrev:
Läste om någon sådan som hade ett par miljoner i parkeringsböter. Killen står på bilarna så att de låginkomsttagare som går på socialbidrag och inte "får" ha bil inte blir av med sina bidrag.

Tycker det är förjävligt att folk flyr hit för att leva loppan på bidrag, självklart är det minst lika kasst av de "helsvenskar" som lever på samma sätt. Snarare sämre eftersom dessa hade betydligt bättre förutsättningar än vad flyktingarna hade.

Vart fan lever man loppan på bidrag? Jag vill gärna flytta dit, är det Halmstad du refererar till? Är det trevligt att bo där?

Tyvärr frågar du helt fel person, har ingen som helst erfarenhet av att leva på andra.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

1 963 Inlägg
18 november 2008
discokapten skrev:
Rquired skrev:
Läste om någon sådan som hade ett par miljoner i parkeringsböter. Killen står på bilarna så att de låginkomsttagare som går på socialbidrag och inte "får" ha bil inte blir av med sina bidrag.

Tycker det är förjävligt att folk flyr hit för att leva loppan på bidrag, självklart är det minst lika kasst av de "helsvenskar" som lever på samma sätt. Snarare sämre eftersom dessa hade betydligt bättre förutsättningar än vad flyktingarna hade.

Vart fan lever man loppan på bidrag? Jag vill gärna flytta dit, är det Halmstad du refererar till? Är det trevligt att bo där?

haha rosengård där lever mer än hälften på bidrag

Men are not born - Men are made

Sök