2953
Sök

vart köper man xenon billigast??

Fire And Silk
2 254 Inlägg
26 november 2008
Rally_ skrev:
Jag beställde 2 kit från vvme.com funkade kalas bra, kunde följa paketet från att det skickades från kina eller va det va ända hem till göteborg

På vilken bil har du Xenon monterat? Har du lust att laddaupp en bild på resultatet? Valde du 4300K 6000K eller 8000K?

Sen om någon kunde förklara hur de olika betalningsalternativen går till så skulle jag vara väldigt tacksam, vad krävs för att kunna beställa. Hur fungerar PayPal till exempel.

MVh Markus smile
Senast redigerat av -Mackan- (26 november 2008)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

85 Inlägg
27 november 2008
Jag har annars en uppsättning xenon som jag säljer, fick inte ha det på besiktningen. Kan sälja ut de för en billig peng fungera kanon och inte använt mer än 4månader. Fick ej ha xenon dimljus sad kopplat som extra ljus. Hojta till om du är intresserad

*Köpt på xenonkungen och kvitto finns
Senast redigerat av Addi (27 november 2008)

47 Inlägg
2 december 2008
Om man beställer från vvme.com så skriver dom GIFT på paketet så slipper man betala eventuell moms och tull smile
Har precis beställt ett paket från dom till min a4, 6000K wink

1 237 Inlägg
2 december 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/54912/large/511732_on9yzr.jpg

vvme 6000Kelvin kittet for teh win wink

Fisketokig
2 997 Inlägg
2 december 2008
Addi skrev:
Jag har annars en uppsättning xenon som jag säljer, fick inte ha det på besiktningen. Kan sälja ut de för en billig peng fungera kanon och inte använt mer än 4månader. Fick ej ha xenon dimljus sad kopplat som extra ljus. Hojta till om du är intresserad

Då hade du otur. Kör du med dem som helljus/extraljus så borde det vara ok. Om inte annat är det bara lossa på strömkablarna innan den åker in på besiktning. Dimljus fram behöver inte funka, jag kopplade ur mina.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

47 Inlägg
8 december 2008
Fått mitt kit nu, funkar fint smile ska försöka fixa nån bild wink

Driver
2 111 Inlägg
9 december 2008
Martin 9-3 skrev:
Addi skrev:

Då hade du otur. Kör du med dem som helljus/extraljus så borde det vara ok. Om inte annat är det bara lossa på strömkablarna innan den åker in på besiktning. Dimljus fram behöver inte funka, jag kopplade ur mina.

Hmm..hade du en väldigt trevlig besiktningsman? Eller har de ändrat bestämmelsen gällande; sitter dimljus fram monterat så ska det fungera. (Tror inte jag är helt ute o cyklar iaf...men man vet ju aldrig, rätt som det är sitter man på sadeln...) smile

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

1 749 Inlägg
9 december 2008
DavidA3 skrev:
Om man beställer från vvme.com så skriver dom GIFT på paketet så slipper man betala eventuell moms och tull smile
Har precis beställt ett paket från dom till min a4, 6000K wink

Det verkar tyvärr tullverket ha genomskådat.
Vette tusan hur de beter sig men jag åker på tull och moms vareviga gång, även vid köp av 1 kit!
de måste ha tillgång till banken och kollar överföringar eller liknande.
Hua, det är ruggigt.

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

Fisketokig
2 997 Inlägg
9 december 2008
Janken skrev:
Martin 9-3 skrev:
Addi skrev:

Hmm..hade du en väldigt trevlig besiktningsman? Eller har de ändrat bestämmelsen gällande; sitter dimljus fram monterat så ska det fungera. (Tror inte jag är helt ute o cyklar iaf...men man vet ju aldrig, rätt som det är sitter man på sadeln...) smile

MVH Janken

Ringde och frågade innan och de sade att lyser de inte så är det inget vi kan kolla och självklart inte klaga på.
Dimljus fram är inget måste, då kunde de lika gärna sätta en anmärkning på att jag inte hade 3st feta Extraljus då några bilar har det, eller avsaknande av takräcke då några andra bilar har det. Kort sagt, vissa har dimljus, vissa inte.

Var så jag fick höra och under besiktningen så var det ingen mer koll.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Volvo850-92
1 678 Inlägg
10 januari 2009
Jag har tänkt att köpa xenon till min 740. Tror ni att jag kan ha det som halvljus och helljus?
http://www.xenonkungen.se/xenonljus.htm Där ska jag köpa. Vilken rekomendears för mej? Ska jag ta slim eller standard  eller 50 W 9-39 V.

Edit: Hur mycket kostar xenon till två lyktor?

Hur mycket kostar fejk xenon
Senast redigerat av Volvo740-88 (10 januari 2009)

4 822 Inlägg
11 januari 2009
Volvo740-88 skrev:
Jag har tänkt att köpa xenon till min 740. Tror ni att jag kan ha det som halvljus och helljus?
http://www.xenonkungen.se/xenonljus.htm Där ska jag köpa. Vilken rekomendears för mej? Ska jag ta slim eller standard  eller 50 W 9-39 V.

Edit: Hur mycket kostar xenon till två lyktor?

Hur mycket kostar fejk xenon

blir billigare om du köper det på tradera istället för ifrån xenonkungen.
det sälja alltid som ett kit för bägge strålkastarna.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

145 Inlägg
11 januari 2009
www.swedenautolights.se

Har billiga xenon kit kostar 995:- 

H1, H3, H4, H7, H9, H10  och HB1, HB3, och HB4

Mvh Fredrik

4 822 Inlägg
11 januari 2009
NossRaL skrev:
www.swedenautolights.se

Mvh Fredrik

blir fortfarande billigare på tradera, gav ca 700:- med frakt sist

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

145 Inlägg
11 januari 2009
Christian S skrev:
NossRaL skrev:
www.swedenautolights.se

Mvh Fredrik

blir fortfarande billigare på tradera, gav ca 700:- med frakt sist

jag sa aldrig att det var billigare än tradera wink

117 Inlägg
11 januari 2009
betala 600kr bi xenon:d

13 Inlägg
987 Inlägg
17 januari 2010
Beställde ifrån en nisse på tradera, den 28;e december, betalade 29;e. har fortfarande inte fått något. Svarar inte på mejl, vägrar skicka kollinummer, mobil nr funkar ej.. blåstjävel.. Men väntar ett tag med att hänga ut han, om du fortf. inte beställt och tänker på tradera, dra iväg ett PM så kan jag skriva vem du bör passa dig för.

i like it load

One Man Clan
4 287 Inlägg
17 januari 2010
de är billigast å ta hem från usa..

Supraman
2 300 Inlägg
17 januari 2010
Xuri skrev:
de är billigast å ta hem från usa..

Knappt lönt längre nu när dom är så billiga här i sverige.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

409 Inlägg
19 januari 2010
har sänt efter ett kit från humanhabit i dag vart inte så farligt 899kr me postförskott och ingen frakt...

En Saab utan turbo är som en räkmacka utan räkor..

Sök