3222
Sök

Vart köpa jvc chameleon stereo?

726 Inlägg
28 november 2008
Trådstartare
ny fråga ! vart köper man/beställer en jvc chameleon stereo?
Senast redigerat av __r0b1n (28 november 2008)

Värmlänning!
59 Inlägg
28 november 2008
Pma Pacaroo här på garaget. De har en sådan i sin jeep. Be han kolla snällt vad den heter :>

Edit: Säg att Nojje rådde dig till att pma så blire nog bättre smile
Senast redigerat av Nodje (28 november 2008)

726 Inlägg
28 november 2008
Trådstartare
Nodje skrev:
Pma Pacaroo här på garaget. De har en sådan i sin jeep. Be han kolla snällt vad den heter :>

Edit: Säg att Nojje rådde dig till att pma så blire nog bättre smile

tack! väntar på svar nu.. någon annan som vet?

1 418 Inlägg
28 november 2008
sony blackpanel finns ju

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Nismo
758 Inlägg
28 november 2008
Min farfar har en sån i sin bruksbil, är nästan 100 på att du menar den. Kan ta reda på va den heter!

518 Inlägg
28 november 2008
jag tippar på att det är jvc's svarta du menar. är några år gammal isåfall å tar inte mp3
har själv haft en sån å var nöjd men ville ha mp3

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.

726 Inlägg
28 november 2008
Trådstartare
Grundstrom skrev:
Min farfar har en sån i sin bruksbil, är nästan 100 på att du menar den. Kan ta reda på va den heter!

du kan väl försöka fixa bild på den isf? är det en kenwood?

och den jag sett tar Mp3! dock något år gammal men mp3 tar den

726 Inlägg
28 november 2008
Trådstartare
Det är inte Sony kan ja säga direkt å tror inte heller det är jvc, är 95% säker på att det är kenwood

807 Inlägg
28 november 2008
Det är en JVC chamelion...hade en sån för två år sen, innan nån stal den sad Rätt bra maskin faktiskt och snygg var den smile

I'd rather die like a man, than live like a coward

726 Inlägg
28 november 2008
Trådstartare
drazen_gti skrev:
Det är en JVC chamelion...hade en sån för två år sen, innan nån stal den sad Rätt bra maskin faktiskt och snygg var den smile

TUSEN TACK!

518 Inlägg
28 november 2008
"En helt svart front? Jo, faktiskt. JVC:s nya serie "Elchameleon" ser ut som ingenting när den är avslagen, tack vare att den upplysta displayen göms bakom en svart glasskiva. Inget som kan fånga tjuvens uppmärksamhet, alltså. Men när maskinen slås på fälls ett litet tangentbord ut och displayen lyses upp. Bakom displayplattan döljs CD-inkastet, vilket ger möjlighet att göra ett stort och tydligt teckenfönster. De tre nya modellerna som kommer i vår är en vidareutveckling av den maskin som fanns förra året. Nu är det fler finesser, snyggare knappar och förbättrad prisbild.
I serien finns tre modeller med priset 6.000 (KD-LX50R), 4.500 (KD-LX30R) och 4.000 kronor (KD-LX10R). "

insaxat från Bilsport.....

nu när du vet modell namnet är det bara att söka på nätet. Ebay har säkert ...
Senast redigerat av Karl-Bertil (28 november 2008)

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.

726 Inlägg
28 november 2008
Trådstartare
http://shop.ebay.de/items/_W0QQ_nkwZJvc … omZQQ_mdoZ där har ni länk till just den ja tänkte på ... men folket hur är det? har aldrig handlat på ebay innan.. hur fungerar ? eventuella kostnader utöver det man köper grejjerna för?

726 Inlägg
28 november 2008
Trådstartare
den ja söker heter alltså: JVC KD-LX333R. någon som vet om dom säljs än överhuvudtaget? eller någon som har en begagnad liggande till salu? fanns ju den på ebay.. men har som sagt aldrig beställt där innan

2 072 Inlägg
28 november 2008
__r0b1n skrev:
http://shop.ebay.de/items/_W0QQ_nkwZJvcQ20ChameleonQQ_armrsZ1QQ_fromZQQ_mdoZ där har ni länk till just den ja tänkte på ... men folket hur är det? har aldrig handlat på ebay innan.. hur fungerar ? eventuella kostnader utöver det man köper grejjerna för?

den va fin..tror ej du kan få tag på en sån i swe..
du e ute efter just den mod?

Sandzoo i da house

726 Inlägg
28 november 2008
Trådstartare
C-son skrev:
Jag har en sån du (trådskaparen) länkade till.. och den tar inga mp3.. men sköna apparater de e de smile

fan också:( då är den inte aktuell...

726 Inlägg
28 november 2008
Trådstartare
men är det någon som vet vart man kan köpa någon utav de nya JVC Chameleon då? inte just den ja visa utan någon av dom nya... typ som denna: http://www.youtube.com/watch?v=OkoPx4ozsyA . snälla måste hitta någon!

2 600 Inlägg
28 november 2008

gör som jag kör gubba racer=)

Sök