4201
Sök

2 Fast and Furious idag

356 Inlägg
5 mars 2006
Trådstartare
någon som ska kolla?
jag ska, har sett den 1000 gånger men man kan se den igen tongue

236 Inlägg
5 mars 2006
ska nog kolla vilken kanal är den på?

Saab ng900 Steg 3+

Fartdåre!
592 Inlägg
5 mars 2006
Ha sett båda filmerna idag.

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

Rohdin
5 mars 2006
hehe klart man ska kolla smile den går på 4an

Billackerare
737 Inlägg
5 mars 2006
Den ska jag nog se. Att handlingen kanske är "kass" och att skådisarna inte är mycket bättre struntar jag i. Jag tittar på filmen för bilarnas skull.. sedan så är den inte så dålig som "alla" säger, tycker jag iallafall.

Fast å andra sidan så tyckte jag att Britney Spears film "Crossroads" var helt okej.. wink

Corrado VR6R 3.0 Turbo

279 Inlägg
5 mars 2006
klart den kan man ju inte missa:P

bränt gummi luktar kärlek

1 396 Inlägg
5 mars 2006
klart man ska se den för att få se challengern och camaron;)

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

256 Inlägg
5 mars 2006
har ochså sett båda filmerna 1000gånger och såg på 2fast 2 furious idag, men 1 gång till skadar inte, man måste ju se brians skyline r34 så jävla cool finaste bil jag har sett

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
5 mars 2006
Youngblood skrev:
Fast å andra sidan så tyckte jag att Britney Spears film "Crossroads" var helt okej.. wink

Duuuuude??? lol Not cool wink

Nämen F&F filmerna har ju helsugande handling, men oooh så fina bilar wink

1 231 Inlägg
5 mars 2006
Säger som Calibra, handlingen är inte mycke att ha men ändå sevärd film.

Mitt projekt: Evo III

Chaufför
131 Inlägg
5 mars 2006
Klart man måste se den filmen ikväll!!

Driver
2 111 Inlägg
5 mars 2006
Ska man jämföra handlingen så är väl endå ettan hästlängder "vettigare" än tvåan. Har båda på dvd så om jag ska kika kollar jag på den hehe tongue..sönderspelad hehe..tongue...
Instämmer me "laynus". Undrar hur många gånger man stoppat o kikat igen på brians skyline tongue hehe...ruskigt fin bil. Suprahuven e jag däremot inget fan av..

? fyran e inte enligt mig någon kul kanal att se på film på. För första gången på säkert ett år kikade jag på en film hos en polare på just fyran o fick nästan tuppjuck på pauser o nyheterna mitt i. Svårt att lägga dem efter?(nyheterna alltså). Hör inte hit ville bara skriva av mig lite.
Senast redigerat av Janken (5 mars 2006)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Skåne
269 Inlägg
5 mars 2006
ska också se den

Man lever bara en gång......

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
5 mars 2006
fan hörde till nu när jag sitter å tittar på filmen. scenen när dom ska tävla till sig de 2 amerikanar bilarna, när Rome kör fram spydern till startlinjen, visst fan låter de som den går på 3 burkar!!!???
Senast redigerat av Lucifer84 (5 mars 2006)

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

Volvo Raggare
16 Inlägg
5 mars 2006
har jag inte tänkt på.. fast man stör sig på att dom har 12,13 växlar å stoppa i..!! men frän fim om man gillar plast hinkar..

cruising the streets -En motor utan turbo suger

183 Inlägg
5 mars 2006
Fin fin film de där..
Men hade den inte gått på fyran så hade jag sett den ikväll.. står inte ut med dess pauser å allt faen de är. Men som någon sa tidigare, det hör inte hit. smile

1 396 Inlägg
5 mars 2006
there no way we can beat them with clear methods, the hemi puts out about 425 hp and that Yenko is doing 0-60 in less then 5 seconds.."

så grymma!!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

284 Inlägg
5 mars 2006
tycker ändå att filmen är hyffsad och bilarna kan man ju verkligen inte klaga på wink men en sak stör mig rätt mkt...att dessa polisbilar kommer ikapp och ligger bakom i samma hastigheter hela tiden (eller iaf fram tills de krockar med varann tongue) hur lätt är det inte för en evo och en spider att bara flyga från de blåvita lössen? big_smile men men...bra film trots det:)

You don't need a reason to help people.

451 Inlägg
5 mars 2006
ja DÖR för Evo´n på gud !!!!!! .. den är så sexiii å vass den glider på vägarna !

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!

Nknn
5 mars 2006
skitfilm om ni frågar mig.. Men bilarna är inte dåliga.. Nån som vet om nån har en likadant moddad EVO som på filmen?

Sök