3130
Sök

sälja bilen via köp annons?

5 Inlägg
1 december 2008
Trådstartare
hejsan undrar om det finns någon här som vet något om detta.

skickar en länk: http://www.blocket.se/vi/19095404.htm?ca=15_k

finns ju ett antal annonser som denna på sidor som tex blocket.

känns lite skumt eller e de bara jag som e nojig, kan va gött o slippa sätta ut bilen på annons o ha massa folk som ska komma o kolla på bilen ni vet hur de är..

så finns det någon som vet hur det funkar eller nån som sålt bilen via en sån här annons så skriv gärna.

mvh david

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
1 december 2008
kan ju säga att du får ett skambud, men vill du bli av med bilen så är det en lösning, men du blir inte rik på att sälja till dessa nissar...

Orginal är för gubbjävlar!
245 Inlägg
1 december 2008
De e väl bara att åka och mötas på nån mack i närheten eller så?

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
1 december 2008
kollade på sånt idag på blocket... ja fattar inte riktigt va det går ut på... ja menar ja fattar att dom köper din bil men till vilken nytta för dom ? och får man verkligen ett bra pris så som dom flesta av dom skriver ?

Inspiration comes standard

Teddan
2 495 Inlägg
1 december 2008
man säljer bara bilen till sånna nubbar om man är desperat och i behov av snabba cash

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

518 Inlägg
1 december 2008
har man nåt mög man vill bli av med å inte bryr sej vad man får kan ju det vara en smidig lösning men vill man ha vettig betalning så är det nog bäst med en säljes annons

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.

5 Inlägg
1 december 2008
Trådstartare
edvinoo: håller med dig, undrar samma sak. 

jag räknar ju inte med att få lika bra betalt som om jag skulle sätta ut den på annons.. sen behöver man ju inta ta budet dom ger heller, jag har ju en max gräns o under det släpper jag den inte för..
jag får la ta o ringa runt på lite såna annonser imon, så återkommer jag om hur det har gått.

3 059 Inlägg
1 december 2008
De e ju för tusan bara o maila uppgifterna han vill ha och e vad han vill bjuda..

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
1 december 2008
Smajly skrev:
De e ju för tusan bara o maila uppgifterna han vill ha och e vad han vill bjuda..

Vilkna uppgifter ? big_smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
1 december 2008
undra om han vill köpa bilar än sälja dom

Nissan Silvia

Team dBakuten
3 453 Inlägg
2 december 2008
Sådana tomtar köper bilar för att sälja.. Dom kommer erbjuda lägsta möjliga pris för bilen
oavsett hur fin den än är. Det är ju dom i slutänden som ska tjäna pengar på din bil.
Så sälj den privat, kommer garanterat få mer för den än om du säljer till bilnasare.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Sök