Lördagens framgångar. Var tvungen att "prova" Måste dra lite bränsleslang och montera bränslepump och grejer sen. Nej jag har inte lackat klart det vita än.
Festligt!
Syns lite dåligt med har bytt ut all gammal torr slang mot ny röd siliconslang. Börjar se ut som en leksaksbil detta:)
ojoj, silikonslagen tål inte bensin.. inte ett längre tag iaf !!
annars ser det väldigt bra ut !
Är du säker. I så fall ljuger texten på förpackningen. Tror att en bit slang får bada i bensin ett tag iallafall. Tackar för informationen.
PS: Det är ju inte bränsleslangen som är utbytt (Riktig bränsleslang på väg) utan slangen som går från tank ut under bilen (vacuum?) Slangen jag ersatte är ju också av "silicon-typ".
Mkt trevlig läsning ikväll när jag hittade hit, Oplar ligger mig varmt om hjärtat då jag kört rally både med A och B-Asconor på 80-90-talet. Lycka till med bygget i nya garaget, kommer att hålla koll här!
Mkt trevlig läsning ikväll när jag hittade hit, Oplar ligger mig varmt om hjärtat då jag kört rally både med A och B-Asconor på 80-90-talet. Lycka till med bygget i nya garaget, kommer att hålla koll här!
Ja jag vet... men jag har ingen värme i garaget så -20 grader är inte så lockande att skruva i. Sen började jag på ett nytt jobb i måndags så det har tagit lite tid. Bortförklaringar! Jag ska skärpa mig. Ska ut i garaget idag eller imorgon. Jag måste fortsätta riva ur elen ur Vectran.