Tänkte slänga upp en projekt tråd och se om här är någon som är intresserad av att följa detta. Det är första gången jag gör något sånthär. Har bara plockat mer några E36:or så nu får vi se om man lyckas renovera och sätta ihopa en igen.
Det som ska göras med bilen är:
* Plockas ner totalt och rensas från all el.
* Renovera Bakaxlen, samt nya bussningar.
* Renovera framaxlen, ny styrväxel + bussningar.
* Slipa och lacka karossen.
* Renovera motorn, Blir antagligen turbo så småningom.
Det kommer att göras mycket mer men jag orkar inte skriva upp allt. Det är iaf sakerna i stort. Detta projekt anser jag få ta den tid det tar. Jag kommer inte att stressa och ska försöka ta en sak i taget. Uppdatering ska jag försöka göra såfort det hänt något nytt på bilen.
/ Jens
Bilen som den står nu. [img][/img] Kolfibertal Racetanklock på G Nya coilovers
Hehe. jag har fullt upp men tack ändå:P om du vill kan du få tipsa mig om hur du fick ut bussningarna från bakaxlen..har fått av dom dmå men dom stora vet ja inte hur jag ska gå til väga riktigt.
Darkie skrev:
Blir spännande, du kan komma och hjälpa mig sätta ihop min bakvagn om du vill få lite erfarenhet haha
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Är det en en baklucke-vinge, eller en bakrutevinge? Är det alternativ två så föreslår jag att du skickar tillbaka den och köper den jag har, jättebilligt
Är det en en baklucke-vinge, eller en bakrutevinge? Är det alternativ två så föreslår jag att du skickar tillbaka den och köper den jag har, jättebilligt