Detta kommer följas, MYCKET intressant projekt, då du verkar vara en kille som gör de rätt från början, och inte slarvar en massa! Sånt gillar vi!!!!!!! Looking good, keep it up!
imponerad av att man orkar med att renovera ett sånt (ursäkta) lik men kan bli grymt detta
Tro det eller ej, men den är i rätt fint skick om man jämför med många andra splittbussar som renoveras. Finns vissa som har hittats halvt nergrävda ute i skogen som ändå renoveras.
De fälgarna är ju riktigt snygga och inte direkt vanliga. Annars är ju orginal röda plåt med kapsel och whitewalls äckligt läckert och Fuchs är ju inte äckligt de heller men det är ju rätt vanligt
De fälgarna är ju riktigt snygga och inte direkt vanliga. Annars är ju orginal röda plåt med kapsel och whitewalls äckligt läckert och Fuchs är ju inte äckligt de heller men det är ju rätt vanligt
Fruktansvärt härligt projekt! Själv hatar jag att rostlaga fast jag är billackerare..hehe Älskar folka-bussar lr i stort sett allt som har med VW å göra Kika in några av dom VW jag har ägt så förstår du lätt vilken VW-modell ja är mest galen i
Kommer följa denna tråd dagligen! KEEP UP THE GOOD WORK!