du menar siffran på stolpen?? trodde de va för att piffa upp lite..haha
HAhahaha!!! Ja, men det är snygg färgkombination på dom. Reflex och allt.
Till topic. Jag försöker hålla hastigheten väldigt ofta. Eller försöker, det lät fel. haha.. Jag håller hastigheten väldigt ofta.. Det är onödigt att riskera böter, sen tjänar man inte så värst mycket i tid på att köra för fort.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Jo det är ju faktiskt bra att dra ur motorn imellan åt också.. dra den till strax innan rödmarkering i 2-3 växlar så att man sotar ur den lite... Alla bilar mår ju bra av att tuktas lite extra hårt någon gång varje vecka.. Mår ju inte bra av att köra snällt hela tiden på 2-3 tusen varv blir helt igensotad till slutoch tröttare imotorn hästarna måste ju få gallopera imellan åt
Väldigt ofta. Iaf när jag pendlar till och från jobbet. Sätter farthållaren på 90 när jag kommer ut på E18 o har den där hela vägen till grums (blir 100 efter sörmon och justerar till 100 då) GLT:n e så satans törstig så jag har inge annat val än att ligga runt 90-100, dessutom sitter det fartkameror där
kör nästan aldrig för fort längre sträckor utan bara när man accar iväg och kör om kanske man lägger sig på lite olagliga nivåer.
har varit uppe i 180 en gång(!) med 850n, men då var det helt tomt på vägen och det var en rätt lång raka (behövs för en trötter glt^^) men kände mig lite skamsen efter jag gjort det måste jag erkänna
men iof det stod ju 2 st 90skyltar och 90+90 är ju 180....
Jag håller alltid 30, jag försöker hålla 50, men det beror lite på hur det ser ut runt om med bebyggelse m.m. 70, 90, 110 är lite svårar att hålla sig till, eller svårare och svårare jag vill inte.