Börjar bli irreterad, laddade ner ett converter program så att jag skulle kunna fixa filmen. Men skiten funkar ju inte!! blir ju bara sämre kvalite osv...
Börjar bli irreterad, laddade ner ett converter program så att jag skulle kunna fixa filmen. Men skiten funkar ju inte!! blir ju bara sämre kvalite osv...
Du kan adda min msn om du känner för det så fixar jag filmen åt dig.
Skicka PM så får du adressen.
Fick tag på killen med Tqn, du får hans mail även det i PM.
varför inte rikta den du har?var ute me min förut ej kombi
därför att vi inte har kunskap lr tid.. hade det enbart varit ramen som motor vilar emot som hade varit sne så hade det varit lungt.. men nu har den stolpar som är sne och ramen under som är sne...
därför att vi inte har kunskap lr tid.. hade det enbart varit ramen som motor vilar emot som hade varit sne så hade det varit lungt.. men nu har den stolpar som är sne och ramen under som är sne...
surt,sätta drivlinan i en annan bil?
ja om vi hittar någon kaross, dom växer inte på träd direkt:P
surt,sätta drivlinan i en annan bil?
ja om vi hittar någon kaross, dom växer inte på träd direkt:P
annars kommer vi att sälja den..
menade typ golf 2a lr något som det finns mer av skulle vara fränt
idag var vi å tittade på en vanlig audi 100 quattro kaross. Vi får se om vi köper den å flyttar över turbo motor till den karossen. Det jobbiga blir ju alla styrboxar mm...
idag var vi å tittade på en vanlig audi 100 quattro kaross. Vi får se om vi köper den å flyttar över turbo motor till den karossen. Det jobbiga blir ju alla styrboxar mm...
kör på den ideen tycker jag då får ni ju köra o ha kul
kör på den ideen tycker jag då får ni ju köra o ha kul
ja det lutar åt det:D vi ska undersöka elsystemet lite innan vi bestämmer oss!