nån som nyligen handlat från vvme med e-kort? tydligen funkar det inte så bra med e-kort o paypal för jag får det inte att funka o det står nått om att det kan vara problem med paypal på swedbanks sida
"She said its just a car, I said you're just a girl"
Själva köpet går jävla bra, kommer hem på ca 3 dagar och blev ca 200kr i frakt för min del. Dock gick en lampa sönder rätt så hastigt att hel-ljuset låg på hela tiden så blev att köpa nytt för några dagar sen och gick lika bra själva köpet då som tidigare. Får hoppas de håller bättre nu.
Beställde nu förra veckan ifrån dom. Betalade med VISA och stötte inte alls på några problem. Förövrigt har dom mellanlandat i Tyskland nyss så dom kommer nog hit alldeles strax
Jag undrar om det kommer lr ska de skicka ett bekräftelse mail också?
Om det har gått 9 dagar och du har inte fått det än bör du kontakta dom. Mitt kom förövrigt idag, beställde under helgen. Fast jag var inte hemma så snackar med DHL just nu så ska dom lösa det åt mig
Dock är jag tvungen att betala 202kr :- extra. Men ingen större summa med tanke på att jag beställde 3 kit.
Varför kan jag inte handla från sidan? Kommer till sista steget, men blir tillbakaskickad till andra steget och det står "Error 15005 Processor Decline - This transaction cannot be processed."