1906
Sök

vad tycker du är det bästa och sämsta med julen

Försöker iaf
1 998 Inlägg
11 december 2008
Maten längtar ja efter. Även att träffa släkten osv

De sämsta ä att julen ä så stor. Allt har mä tomtar å klappar osv å göra. Stress stress

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

3 714 Inlägg
11 december 2008
maten är väl det enda positiva med julen annars är det bara stress o grejer

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

OEM <3
6 957 Inlägg
12 december 2008
Bra = Dagarna innan är alltid mysiga tongue Sen att ge en å annan klapp till familjen, även att få big_smile
Dåligt = När kl. närmar sig 00.00 på julafton blir ja alltid smådepp hmm..då va de över..

OEM <3

63 Inlägg
12 december 2008
Det bästa med julen är nog allting tror jag. December är min favoritmånad. Sämsta är att den tar slut, och att jag ska få vänta 11 månader till nästa jul.

got stance?
546 Inlägg
12 december 2008
bästa med julen är jullov
sämsta med julen är att jag jobbar på jullovet wink

&#22818;&#12398;&#21147;

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
12 december 2008
Det bästa är såklart all den goda maten, julklapparna och att alla är så trvliga mot varandra.
Det sämsta, tja, dom senaste åren har det ju inte vart någon direkt vit jul tyvärr. Annars vet jag inte om det är så mycket mer negativt, skulle vara det då att det dröjer ett år tills nästa jul.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

230 Inlägg
12 december 2008
Enda bra är att vara ledig och dricka grogg på julafton men verkar fan inte som man blir de heller....

1 079 Inlägg
14 december 2008
Julmiddag med familjen är väl det bästa, samt att man är lite långledig, det negativa är allt annat allt från tvreklam om julen till folk i panik som letar julklappar. men det absolut värsta måste vara julmusiken som vräks ut i högtalarna i varenda affär i en månads tid, fattar inte hur folk som jobbar i affärerna står ut, när jag som besökare nästan får spel efter en timme i julmusik.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

DFFL
9 020 Inlägg
14 december 2008
Sämsta: Snö, slask och kyla.
Bästa: Denna årstiden tar slut den med.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

7 100 Inlägg
14 december 2008
de ända bästa är maten!sen skiter man i resten.
ska föresten köra hela dagen på julafton så..

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
14 december 2008
Finns inget bra med julen tyvärr.. Eller jo, det är nära till nyår smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

?
1 038 Inlägg
15 december 2008
Bästa är väl att få åka hem till päronen å umgås med familjen, äta å dricka gott

Sämsta är väl att pengarna tar slut för fort

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

517 Inlägg
16 december 2008
Den här julen blir nog den sämsta i manna minne för min del, ska jobba hela jävla julen och nyår m,m...

Men det är väll kanske lika när man inte har någon familj eller någon annan att vara med sad
Senast redigerat av Ghost_Face (16 december 2008)

998 Inlägg
16 december 2008
Bästa: maten och man får åka hem till mamma och pappa och bli uppassad smile
Sämsta: Slask, idioter i trafiken och alla som förväntar sig något spec i julklapp och sen bara får det dom sa ville ha.

Stressar aldrig på julen, åker till ullared och köper allt jag ska ha i lugn och ro.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted&#65279; for the sake of wanteness.

354 Inlägg
16 december 2008
Det finns bara positiva saker med Julen smile .. Förutom att det saknas snö i gbg, som vanligt..

"The Stig"
390 Inlägg
16 december 2008
Bästa har alla redan nämt.Mat osv.

Det sämsta kanske är att man måste jobba hela julen,men det känns endå svårt att vara hemma då man tjänar ca 2500-3000:- på julafton + juldagen och annan dan.

Kolfiberskärmar nästa... smile

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...

38 Inlägg
16 december 2008
de bästa på julafton måste vara och se hur små grabbarna reagerar när tomten knackar på dörren
Senast redigerat av -speedoflight- (16 december 2008)

Lagerhjon
178 Inlägg
17 december 2008
Bästa? Ja det är väll att se grabbens ögon lysa av lycka när han får alla "onödigt dyra" julklappar. Han e ganska bortskämd av mor/farföräldrar. Maten brukar ju vara en riktig höjdare.

Sämsta? Att komma ifrån ett skilsmässohem + att mitt hem har blivit skillsmässohem. Blir många olika ställen att fira jul på. För att få se grabban i jul så måste jag ta mig till Xsvärföräldrarna på julafton. Att sitta i min lägenhet och ugnsbaka/griljera skinkan själv på kvällen den 23:e medans Xet och grabben klär granen hos henne samtidigt. (Första julen som riktigt singel)

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
17 december 2008
jag tar de sämsta först är att jag inte får de jag önskar mig , å de bästa är att jag får va med min familj

Nissan Silvia

VW-nörd?
4 332 Inlägg
17 december 2008
sämsta, över fortare än när man var mindre + ingen snö på åratal...
bästa, barn, familj, ge saker som andra verkligen vill ha och sen naturligtvis få lite själv

Sök