3336
Sök

För er som har Iphone

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
16 december 2008
Okej!
Tack för svaren, nu har jag lite mer kött på benen wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

200 Inlägg
16 december 2008
Trådstartare
Mäki skrev:
Okej!
Tack för svaren, nu har jag lite mer kött på benen wink

Nemas!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
18 december 2008
Tycker fritt surf (via 3G) är hur gött som helst å ha, safari är en mycket kompenent webläsare så man kan surfa runt utan att känna sig begränsad. Visst är det lite plottrigt och den klarar inte alla format men det är sällan man stöter på "problem" faktiskt.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

1 163 Inlägg
12 maj 2009
maccswe skrev:
Mäki skrev:
Hexenhammer skrev:

Det är duktigt om det är en iPhone utan internet. Internet "ingår" alltid. Du kan surfa via WiFi (trådlöst nätverk) - Vilket är gratis. Eller via 3G nätet (alltså i princip vart som helst) - Kostnaden uppgår till 9kr/dygn i Sverige (beroende på abonnemang.. utomlands är det dock andra priser).

GPS-funktionen är gratis via WiFi. Via 3G-nätet kostar även detta. Dock inga stora pengar, så länge man är i Sverige.

Okej, jag tänkte om du valde med trådlös uppkoppling på telen så du kan surfa hur mycket du vill när du vill osv..För på telia pratade dom om att telefonen kunde få för sig att surfa på 3G nätet trots att man är uppkopplad på hemnätverk. Du vet inte hur det här ligger till?

Det kan man enkelt kolla på hur mycket data som har laddats ner via 3g nätet, men jag har enbart aktiverat wlanet och har fortfarande 3g igång men den använder sig automatiskt av w-lan i första hand så länge du har aktiverat det i inställningar annars kör den 3g

hur kan man se hu mycket mb 3g nätet har laddat? ... jag har halebop fastsurf.. men står typ att när man laddat över 500mb, så sänks hastihgheten till 57/kb s ... kostar det när man överstiget 500 mb?

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
12 maj 2009
Hoaken skrev:
maccswe skrev:
Mäki skrev:

Okej, jag tänkte om du valde med trådlös uppkoppling på telen så du kan surfa hur mycket du vill när du vill osv..För på telia pratade dom om att telefonen kunde få för sig att surfa på 3G nätet trots att man är uppkopplad på hemnätverk. Du vet inte hur det här ligger till?

Det kan man enkelt kolla på hur mycket data som har laddats ner via 3g nätet, men jag har enbart aktiverat wlanet och har fortfarande 3g igång men den använder sig automatiskt av w-lan i första hand så länge du har aktiverat det i inställningar annars kör den 3g

hur kan man se hu mycket mb 3g nätet har laddat? ... jag har halebop fastsurf.. men står typ att när man laddat över 500mb, så sänks hastihgheten till 57/kb s ... kostar det när man överstiget 500 mb?

Med fastpris som jag antar att du har så kostar det aldrig, däremot stryps hastigheten över 5000mb, alltså 5GB. så är det på telia i alla fall och Halebop kör väl samma system/nät?

Du kollar hur mycket du använt nånstans under inställningar, har för mig att det finns "statistik" eller "status" typ under menyn "allmänt"

1 163 Inlägg
12 maj 2009
Rquired skrev:
Hoaken skrev:
maccswe skrev:

Med fastpris som jag antar att du har så kostar det aldrig, däremot stryps hastigheten över 5000mb, alltså 5GB. så är det på telia i alla fall och Halebop kör väl samma system/nät?

Du kollar hur mycket du använt nånstans under inställningar, har för mig att det finns "statistik" eller "status" typ under menyn "allmänt"

ahh tack tack .. ja ingen aning ja ha iaf halebop .. för mej d stod 500mb? , men så kolla ja statistik .. åsså sto d mottaget 62 mb å skickat 1.6mb .. vilken mätare gäller? som ska uppnå 500 mb? mottagaren??

Mvh!

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
14 maj 2009
Hoaken skrev:
Rquired skrev:
Hoaken skrev:

ahh tack tack .. ja ingen aning ja ha iaf halebop .. för mej d stod 500mb? , men så kolla ja statistik .. åsså sto d mottaget 62 mb å skickat 1.6mb .. vilken mätare gäller? som ska uppnå 500 mb? mottagaren??

Mvh!

Mottaget smile

Sök