maccswe skrev:
Mäki skrev:
Hexenhammer skrev:
Det är duktigt om det är en iPhone utan internet. Internet "ingår" alltid. Du kan surfa via WiFi (trådlöst nätverk) - Vilket är gratis. Eller via 3G nätet (alltså i princip vart som helst) - Kostnaden uppgår till 9kr/dygn i Sverige (beroende på abonnemang.. utomlands är det dock andra priser).
GPS-funktionen är gratis via WiFi. Via 3G-nätet kostar även detta. Dock inga stora pengar, så länge man är i Sverige.
Okej, jag tänkte om du valde med trådlös uppkoppling på telen så du kan surfa hur mycket du vill när du vill osv..För på telia pratade dom om att telefonen kunde få för sig att surfa på 3G nätet trots att man är uppkopplad på hemnätverk. Du vet inte hur det här ligger till?
Det kan man enkelt kolla på hur mycket data som har laddats ner via 3g nätet, men jag har enbart aktiverat wlanet och har fortfarande 3g igång men den använder sig automatiskt av w-lan i första hand så länge du har aktiverat det i inställningar annars kör den 3g
hur kan man se hu mycket mb 3g nätet har laddat? ... jag har halebop fastsurf.. men står typ att när man laddat över 500mb, så sänks hastihgheten till 57/kb s ... kostar det när man överstiget 500 mb?
Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!