Tänkte göra en tråd och lägga upp mitt projekt
Det är en volvo 740 SE -90, bilen inhandlades i höstas, va då nästan helt orginal, 20 000 mil, inge rost, pedantskött, extremt välvårdad, mycket ny bytt blandannat, bromsar och avgassystem.
Det som ska göras är :
( listan kommer uppdaters med tiden )
(x) Klart
(/) inhandlat (påbörjat)
( ) kommer
(x) vita blinker fram och sidor
(x) Turbo grill med nya emblemet
(x) Lacka om stötfångarna
(x) sportljuddämpare
(x) sgear varvräknare
(x) sony Xplod huvudenhet
(x) baslåda & slutsteg
(x) 5x25 STA & 6x9 gas
(x) ferrariälg emblem;)
(x) polera hela bilen
(/) M3 backspeglar (ev)
(/) plasta egen front
(/) tona rutorna runt om
( ) Super dtm eller mim juventus fälgar
(x) addon sidokjolar
(x) vindavvisare
(/) sänkas mer
( ) ev lacka lister
( ) ev byta till usa blinkers
( ) byta vattenpump
( ) trä panel
( ) sportratt, växelknopp
( ) blå dioder i instrumentbelysning
( ) ev vit röda bakljus, (orginalen är nästan helt nya)
det första ja gjorde, när ja fick hem bilen var att byta till vita blinkers något snyggar iaf , är sugen att byta till usa blinkers, där är vintefälgarna också, några msw, inte dom snyggaste men får duga i vinter, det lilla ja kommer köra, använder för det mesta pappas bil, så kan ja spara på min turbo (glt) girll, och nya emblemet. ser lite bättre ut iaf :pvar på skroten och köpte en orginalfront som ja ska plasta om:)jag börja med att kapa bort den undre delen och plasta igen lite hål och skarrver, sen gjorde jag en mall i cellplast som ja ska plasta på!har skärt ut lite hål ny cd, då den andra va helt död ! bara tillfäligt, baslådan ska kläsom, och slutsteget ska sättas fast på sidan av lådan täcker över med folie, för cellplasten tål inte poliestret:P snart plastning:)har börja plasta lite, ni som har erfarenhet av det kom med tips har endel slip och spackel jobb