it_mutt skrev:
En sak är helt j*vla sanslös... detta är en "våga fråga"-tråd...o så sitter folk o är "uppkäftiga" med att bara ge kommentarer i stil med "SBS"...hur F*EN! ska folk "våga fråga", när de bara förlöjligas o dumförklaras?!
Det är inte uppkäftigt.. ETT RENT KONSTATERANDE!
Vet du huuuuur många gånger just diskutionen om varför basar går sönder och slutstegeffektens vara och inte vara varit uppe på tapeten? Problemet med våga fråga tråden är att den är så sablans lång.
Skulle inte heller orka läsa igenom den i sök på ett vagt svar på en enkel fråga, men just denna fråga om
just varför basar går sönder har nötts och blötts så många gånger..
Jag förlöjligar ingen och inget MEN saken är den att.. åter igen.. DISTORTION DÖDAR BASAR.. För sjuttioelfte gången.
.. och som jag sagt tidigare.. Basar dör inte av sig själv, steg distar inte och eldar basar på egen hand heller.
.. det är många gånger (läs 9,999 gånger av 10) SBS eller skit bakom spakarna. Been there Done that!
Jag har varit där förut själv och fick lära mig på det hårda sättet, enda sättet man verkligen LÄR sig.
Så SBS har vi alla råkat ut för mer än EN gång.
Jag lämnar ofta korta svar när det är relativt LÄTT att ta reda på orsaken på egen hand.
LÄR er!
Edit: SBS är fruktansvärt vanligt och INGET man behöver pluta med underläppen åt, vi har alla varit där
och är fullt normalt.. Så jag föraktar ingen och fölöjligar ingen med att säga SBS.
MEN det är en liten utmaning också att faktiskt ta reda på VARFÖR på egen hand, är inte svårt att luska ut.