Jag kör service på min egen bil så mycket jag kan. Dom få gånger jag lämnar in bilen tar jag ledig på jobbet och är på plats satt jag ser vad som händer... "and no one drives it but me..."
skickade ett mail till Hedin bil AB i Jönköping dom som förstörde killens bil. Skrev följande: Hej tänkte lämna in min Dodge Viper 03a hos er på service, hade tänkt köra på erat prisvärda erbjudande olje,glykol,och bilkrock för endast 7000kr?
Säger bara akta er för HEDIN BIL AB överhuvudtaget dom finns på fler plattser i landet och är oseriösa har hört vittnen berätta om det ena och det andra som dom har råkat ut för av dom!.
Beklagligt att läsa om sånt här. Jag är med under servicen på min egen bil. Dock för att ingen servar och stämplar boken på närmare håll än att jag måste sitta där under tiden det utförs.
Lämnade in bilen en gång på justering av hjulvinklar. Jag parkerade bilen utanför porten. Killen ringde och berättade att den var klar. Den hade tydligen vart tung att rulla upp på liften då han inte ville sätta sig i inredningen. Dit lämnar jag bilen igen om jag har behov.
Fy fan vilka svin Jag skulle ha vridit nacken av dom ! Jag lider med ägaren !! Stackarn Mycket dåligt av dom att testa den då ägaren hade sagt åt dom att dom inte fick göra det ! En liten kort provtur på gården kan man ju ta för att lyssna efter missljud och så men inte ut på motorvägen !!
Jag har hört att dom tydligen kvaddade bilen ca 30 minuter efter den lämnades in. (då hinner man förmodligen inte bytt skivor,belägg runt om.Oljeservice + glykol. Fast iufs dessa prepubertala idioterna kanske ökade sin arbetstakt med 230 procent för att få sin efterlängade testkörning)
Testa bromsar görs helst i en bromsprovare" Har inte Hedin investerat i en sådan? Kanske skulle löna sig ist för betala alla bilar dom fullständigt demolerar.
Skulle jag själv äga en sådan modern bil" skulle jag absolut inte lämna den ur sikte på hela servicen. jag skulle även köra både in & ut den på lyftarna....
fan va idiotiskt av verkstaden. ursäkta mina ord. men blir irriterade på dom mekaniker som ska testa dom. tror att dom lekar race förare. kör lungt när man testar så händer et inget. hoppas att killen får en ny bil. verkstaden kommer nog säkert förlora kunder också
Senast redigerat av Saleenkungen (20 december 2008)
jag har haft min bil inne på hedin bil på lagning och då hade en utav dom stolpskotten suttit inne i bilen me oljiga kläder och smetat ut det på stolarna och på taket, repat bakluckan och massa småsaker... ALDRIG MER DIT !