nej jag jobbar inte på hedins, dom får gärna kursa för min del det skiter jag i, killen som körde har jag kännt i ca 7år så det är klart, vi har ju inte vuxit upp ihop, synd bara att ni enbart lyssnar på en person när det finns många frågetecken av det jag sammanfattade i mitt inlägg ovan, mekaniker har ej fått någon info om att den inte fick provköras och ägaren körde ju bilen runt området innan överlämnandet så... ibland funderar man ju på vad det är bobby skriver, samtidigt så kan jag givetvis inte påstå att bobby ljuger på något vis då det står ord mot ord men samtidigt finns det 2 versioner av vissa saker som gör att allt känns jävligt skumt! men jag jobbar oxå på en bilfirma som sysslar med "riktiga" bilar och vet tyvärr att en del av dom som sitter i kundmottagningen är mycket förvirrade, glömmer bort och ibland kan extremt lite av detta! så mycket av infon kan ju ha gått förlorad på vägen till meken, och så är det nog tyvärr på dom flesta firmorna som är lite större!
Skratta gärna åt att jag ger er info och dra era egna slutsatser om vad ni vill det skiter jag i, är ju som sagt var inte inblandad själv på något vis men jag råkar ha fakta om en annan version av den som har uppmålats innan som jag anser är lite missvisande/extremt överdriven! ta t.ex att det skulle ha gått så satans fort.... om nån känner till jkpg så ligger biltema jämte e4:an, bilen kördes södergående riktning men i 180graders kurvan, alltså påfarten släppte baken blixtsnabbat och nej en viper är INTE lättkörd, det kan många proffesionella förare intyga. och ha en hastighet över 100 där han klappade i räcket är nog helt omöjligt då det inte finns någon accelerationssträcka som räcker till på den lilla biten, glykol och olja låg över hela vägen? motorn var intakt/ingen olja runnit ut, tittar man på bilder på bilen så ser man att det bara är front skärm/huv som är kvaddad,(mycket plast pga att det väger mindre) dörrarna har inte fått någon sättning så igentligen är det märkligt att bilen inte repades.
Som sagt man kan spekulera i mycket och jag vill inte försvara nån tycker givetvis att det är surt att lämna in sin bil och sen få tillbaka den smälld, sen att det ändå har löst sig så bra med försäkringen så kan det ju inte vara så svårt att hitta en liknande bil till våren, skulle gärna se en sån rulla på dom nattliga aktiviteterna som uppstår ibland