Timpa100 skrev:Harald nyborg har dixie horn, samma som i filmen duke and hazard filmen
__LINDSKOG__ skrev:Timpa100 skrev:Harald nyborg har dixie horn, samma som i filmen duke and hazard filmen Är det KOMPRESSORHORN 5 TONER 12 V för 498kr??Är det den du syftar på?
Moparboy440 skrev:ska ju självklart vara General Lee tutan www.youtube.com/watch?v=K3GtbY2vTBs
Timpa100 skrev:__LINDSKOG__ skrev:Timpa100 skrev:Harald nyborg har dixie horn, samma som i filmen duke and hazard filmen Är det KOMPRESSORHORN 5 TONER 12 V för 498kr??Är det den du syftar på?japp det är det har en på min 240
-Mackan- skrev:Den där ''Bullhorn'' tutan köpte jag på ifrån biltema, den var riktigt värdelös, man måste ha en vajer mellan tutan och förarplatsen.Den låter så här : http://www.youtube.com/watch?v=Fyv-I7Te_80
__LINDSKOG__ skrev:Timpa100 skrev:__LINDSKOG__ skrev:Är det KOMPRESSORHORN 5 TONER 12 V för 498kr??Är det den du syftar på?japp det är det har en på min 240 Det står ju att den spelar ''Bron över floden kwai''. Men är det samma som dixie??
Timpa100 skrev:__LINDSKOG__ skrev:Är det KOMPRESSORHORN 5 TONER 12 V för 498kr??Är det den du syftar på?japp det är det har en på min 240
__LINDSKOG__ skrev:Är det KOMPRESSORHORN 5 TONER 12 V för 498kr??Är det den du syftar på?
Timpa100 skrev:ja det e ju dixie horn Moparboy440 skrev:ska ju självklart vara General Lee tutan www.youtube.com/watch?v=K3GtbY2vTBs