Volvon: Startkablar, reservhjul, fälgkors, stötdämparfjärdrar, tändspole, bogserlina, Stänskyddet som sitter under motorn, blocknycklar 8 - 21, en gamelinte ikopplad baslåda, ett extrabatteri, en sopsäck med massa skräp, 240 reparations bok, skruvmejslar, 2 gamla Huligan tutor...
Bil-Schampoo Vax Trassel Skruvar o spik av alla olika sorter... 1 4kanals slutsteg som är bränt Verktyg Fälgkors Servetter Massa kablar till div slutsteg som ej längre är inkopplade Varningstriangel Startkablar R-grillen jag hade tidigare (GLT grillen är tillbaka på igen )
I "vardagsbilen"(peugeot Partner) ligger det hur mycket bröte som helst:) bla kläder. Jacka, borrmaskin, sticksåg. Kaffekoppar. Motoroljedunkar. Varselvästar, mm och i sommar bilen står det alltid en tvätthink full med div rekond produkter. Vet ju aldrig när man blir sugen på att putsa lite:)
740in har jag ac kylare, kompressor, massa rör och ledningar. Underkörnings skydd. en biltema domkraft och ett reservhjul å lite vatten. V70 har jag en baslåda och ett slutsteg.
Reservhjul, slutsteg, tvättsaker som borstar och svamp. Lite vax osv. Allt gömt bakom luckor så det ser snyggt och rent ut kom på nu att ja har 2 kassar pant där just nu :p så i vanliga fall är det rent där