en diesel ska bara gå och gå, så länge ingen okunnig har vart och fifflat med nått. venton min har gått 26.000mil och drar 0,5 bara bytt olja då och då. det var en fin golf du fått tag på iaf lycka till med den
Även den bästa kan göra fel, jag gjorde det en gång
en diesel ska bara gå och gå, så länge ingen okunnig har vart och fifflat med nått. venton min har gått 26.000mil och drar 0,5 bara bytt olja då och då. det var en fin golf du fått tag på iaf lycka till med den
ja dom brukar gå länge men dieselpumpen skar och då hoppade kammremen så att ventilerna gick åt helvete:( men fixar man dom grejerna blir de allt en bra maskin igen:D ja karossen är fin för att ha gått 44000 mil sen -83:rolleyes:
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
Ser fin som fasen ut Gol 1:orna är ju lätt dom snyggaste
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
det är ett tag sen uppdate nu men jag ligger borta under veckorna... och på helgerna mste jag skruva i folkracebilen nu på våren för att få den klar innan tävlingarna börjar:( men har i alle fall kollat lite efter en ny motor och så.
Häftigt värre! haha har själv också en mk1 diesel, har ställt undan den nu pga. för många bilar i bruk gick som satan den motorn med nyrenoverad pump, rökte bra svart kör nu som bäst me caddyn, samma maskin i den men har en seat toledo med 1,9td maskin som ska sättas i caddyn... lär bli först nästa vinter... håller på med 142 turbo projekt nu som bäst å garage renovering så tiden å ekonomin räcker inte till ta å kolla in mina vw:s min golf ser iaf. rätt mycke sämre ut än din Lycka till me projektet, denna tråd kommer att följas!
polarn har besiktat sin caddy me 1,9td... har slängt i en 1,9tdi å ska besiktas me den maskinen snart... men den e ju me volvo insug, större element i pumpen, holset turbo från en iveco å annat smått å gott låter å går som faaen
polarn har besiktat sin caddy me 1,9td... har slängt i en 1,9tdi å ska besiktas me den maskinen snart... men den e ju me volvo insug, större element i pumpen, holset turbo från en iveco å annat smått å gott låter å går som faaen
har du någon film eller något?? bilder på motorrum?? gick hans igenom utan problem eller? vad tror du den hamnar på i hk??
någon som har en bakplåt liggande till mk1??? är i såpas dåligt skick så jag byter den i stället:P det är det enda stället jag vet än som de finns rost;)
har 2 videoklipp på min sida, väldit dålig kvalit'e för dom var filmade me mobilen... den gick igenom utan problem me 1,9td:n men de va mycke jobb bakom att få allting å passa!
har 2 videoklipp på min sida, väldit dålig kvalit'e för dom var filmade me mobilen... den gick igenom utan problem me 1,9td:n men de va mycke jobb bakom att få allting å passa!
ok:P