3699
Sök

Hur era husdjur upplevde 12 slagen?

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
1 januari 2009
Trådstartare
Min katt som är 2år upplevde inte alls bra detta, han var verkligen shit rädd han sprang om gömde sig på olika platser hemma och jamade hela tiden under fyrverkeristid, det gick inte äns att ta i honom så rädd han var.
Nu på morgonen, han mår bättre.
Hur var det med era husdjurer?

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Chef
41 Inlägg
1 januari 2009
Våra katter va kolugna satt i fönstret i kikade på färgerna å tjatade som katter gör

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
1 januari 2009
ingen aning vad de gjorde faktist gick och la mig 23:30;) me ena hunden av de 2 va piss rädd hela kvällen tror inte den andra brydde sig

27 Inlägg
1 januari 2009
min ena hund (1½ år gammal) var ut och gjorde sitt på 12 slaget, brydde sig inte.. Den andra (4 mån) va så rädd att hon går och ser sig "över axeln" tom idag när det är tyst igen..

Fisketokig
2 997 Inlägg
1 januari 2009
Inget värre firande i byn mer än några smällar långt bort, inget värre än älgjakten.

Ingen som brydde sig här smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

329 Inlägg
1 januari 2009
Min brukar vara lättskrämd i vanliga fall, inte svårt att få henne att hoppa högt även när det inte är meningen. Räcker att vi möts i nån dörröppning hemma så blir hon livrädd...
Inatt så gick det ändå bra, var säkert pga att hon var riktigt beredd på det + att några drinkar gjorde sitt. Men lite rädd blev hon allt ändå.

Och katten ja, den betedde sig helt som vanligt. big_smile

Professional dreamer
398 Inlägg
1 januari 2009
Mina två soetnosar fick vara hemma hos föräldrarna på landet på nyår eftersom det är lugnare där än här i stan. Varken Wiggo eller Julle bryr sej något större om smällare och raketer, men dumt att tänja på gränserna.

Vart dessutom ute med Wiggo häromdagen och tre ungar kastade smällar framför oss, klart Wiggo blir lite rädd och jag vill inte riskera nått mera.
Jävla ungar säger jag bara!!madmad

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

349 Inlägg
1 januari 2009
Mina djur höll sig lugna och fina (33 tjurar), men alla grannar vet om att dom ska ta det lugnt med fyrverkerierna så dom hade köpt massa grejer som inte lät så farligt.

Anders "Munken" Jonsson
Lexus LS400, Datsun 200SX S110, Chevrolet Chevelle
Projekttråd Chevelle: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=181653

Allmänt envis
12 512 Inlägg
1 januari 2009
Mina två hundar låg i sängen som dom gjort hela kvällen, ingen reaktion över huvud taget.

Btw: hade nån kastat smällare mot mina djur eller jag sett nån som kastat mot nått annat djur hade jag jävlar sprungit ikapp och släpat hem ungjävlarna. Rent livsfarligt ju, du skrämmer garanterat djuret och kan skada det rejält mad

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

2 182 Inlägg
1 januari 2009
Katten brydde sig inte

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

2 600 Inlägg
1 januari 2009
hunden var rädd hela dagen och natten=/

gör som jag kör gubba racer=)

Makaronborrare
993 Inlägg
1 januari 2009
Riktigt bra faktiskt. Våran vovve som varit väldigt nervös tidigare nyår var faktiskt ganska lugn i går. 
Han gick under sängen vid ett tillfälle när det small bra men annars var han jätteduktig mot tidigare år då han mest legat och skakat. Han har kanske lärt sig med året att det inte är något farligt smile

482 Inlägg
1 januari 2009
Min hund var hur lugn som helst smile

Jodå... Så är det serru!

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
1 januari 2009
Var hemma hos min kusin som har 2st katter, en på 1 år och en på några månader, dom blev båda blev lite skärrande och sprang omkring så lågt som dom kunde kan man säga och sprang sen och gömde sig på sina gömställen.
Dom blev dock lugna igen ganska fort efter att det hade slutat smälla.

- Time Attack -

Kanon..
1 473 Inlägg
1 januari 2009
Min hund va me ut o tittade, han blev lite fundersam över varför det lyste upp så konstigt överallt men tjejen gäspade lite åt honom så förstod han att de inte va nå farligt smile

624 Inlägg
1 januari 2009
jag har skottränat mina 2 innan.. mamma hund bryr sig inte direkt men tycker inte det är särskilt roligt, den lilla hon skällde lite mot smällarna(7mån)..när det började dra ihop sig ordentligt fick de vara inne med tv på..
var ute och kissa både före och efter utan ngn större reaktion på smällarna (SKÖNT..)

who´s the man?

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
1 januari 2009
Min killerdog brydde sig som vanligt inte (enda hon är rädd för är mammas hålslagare som gnisslar konstigt, och när man kör över såna där vibrationsränder i vägen)... Ingen är normal i min djurpark. hmm
Mamma gick ut med henne vid 12 och hon hade mest varit exalterad över hur mycket folk som samlats för att dyrka henne.

Hästarna och katten var hemma på gården och där är det lugnt på nyår så man behöver inte oroa sig.

/ichi

1 963 Inlägg
1 januari 2009
Min va galen=D som vanligt, hon sprang ut och titta på raketerna.. inte ett dugg rädd för såna.

Men are not born - Men are made

236 Inlägg
1 januari 2009
Våran 9mån STORA Leonberger var med till slottet i Örebro sittandes i bilen
medans stadskassans fyrverkeri för ca 200.000:- dundrar och smäller mellan
alla husväggarna, lite skakis vart han nog för han skakade lite iaf när vi kom tillbaka
efter ca 10min.. Annars inget smällrädd..

Ingen himmel är så blå som min
2 978 Inlägg
1 januari 2009
Mina dammråttor va ensamma hemma och kanske var dom rädda för dom hade samlats under sängen allihop. Iofs brukar dom hålla till där smile

/Mattias

Sök