3515
Sök

Hur era husdjur upplevde 12 slagen?

373 Inlägg
1 januari 2009
min 2 åriga katt fröken bryr sig inte ett dugg om att det smäller och låter ute, hon ligger lugnt å gott å slöar på fönsterbrädan som vanligt å lyfter lätt på ena ögonlocket om de smäller till lite för rejält

1 814 Inlägg
1 januari 2009
matteeee skrev:
Mina dammråttor va ensamma hemma och kanske var dom rädda för dom hade samlats under sängen allihop. Iofs brukar dom hålla till där smile

hahaha lol

www.avgassystemet.se
936 Inlägg
1 januari 2009
skulle gå ut strax innan 12 slaget och såg att något monster hade tuggat sönder en hel påse med raketer (gissar på att det är vår enda och hopplösa hund wilma som ligger bakom detta). är en rottweiler/schäfer.
sen vid 12 slaget så ville hon bara springa fram till allting som brann eller lös upp.. hon älskar fyrverkerier

-den satt som en fläskläpp-

Allmänt envis
12 512 Inlägg
1 januari 2009
expect1991 skrev:
matteeee skrev:
Mina dammråttor va ensamma hemma och kanske var dom rädda för dom hade samlats under sängen allihop. Iofs brukar dom hålla till där smile

hahaha lol

lol big_smile Stackarns råttor...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Avstängd
519 Inlägg
1 januari 2009
Rquired skrev:
Mina två hundar låg i sängen som dom gjort hela kvällen, ingen reaktion över huvud taget.

Btw: hade nån kastat smällare mot mina djur eller jag sett nån som kastat mot nått annat djur hade jag jävlar sprungit ikapp och släpat hem ungjävlarna. Rent livsfarligt ju, du skrämmer garanterat djuret och kan skada det rejält mad

finns fan idioter till allt...

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

319 Inlägg
1 januari 2009
Jag förstår inte min hund, så jag har ingen aning.

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.

Det SKA gå!
434 Inlägg
1 januari 2009
våra 5 stackars katten, visste inte vart dom skulle ta vägen när det började smattra runt 12 slaget hmm

Kolla gärna in mitt VR6 Projekt.

Kanon..
1 473 Inlägg
2 januari 2009
cherylee skrev:
Mina katter som e 2 år gamla hoppar till bara av alla jävla smällare där ute.. va ej hemma på 12 slaget så vet inte hur dem har reagerat på raketerna..

Katter e som gråtande småbarn, gråter bara när det finns nån i närheten som kan trösta annars e de skitsamma.

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
2 januari 2009
Vi köpte en sån där raket-musikskiva som har några timmars smällande och försökte vänja hunden till smällar vilket fungerade.

Vid 12slaget blev han rädd o pissade på sig, av någon stackare som slösat nån tusing på EN fet raket som smällde utav bara h-vete, annars sprang han runt i huset och lekte med sina leksaker smile

NOTERA: Köp en skiva som innehåller raketsmällar och dyligt och spela den en halvtimme per dag en månad innan, funkar!! wink

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

12 086 Inlägg
2 januari 2009
Jag har ingen aning för jag va inte hemma, men jag kan inte tänka mig annat än att min tokfräna katt bara låg o fes i soffan som vanligt.

246 Inlägg
3 januari 2009
jag kastade ut våra 2 katter...tidigare under dagen var jag och min bror var ute och smällde av ett par stycken och när jag kom in så hade den ena katten gömt sig mellan databordet och en baslåda som står brevid och var skiträdd

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
3 januari 2009
Min hund satt här och drack champange med sina hundpolare, sen drog dom ner på stan med några tikar och firade 12-slaget vid hamnen, kan ju säga att han var redigt bakis morgonen efter ...

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
3 januari 2009
jag vet inte riktigt hur min å sambons 3 katter va under nyårs natten , hon å jag va borta en halv timme å såg fyrverkeri

Nissan Silvia

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
3 januari 2009
SuperNova skrev:
Våran 9mån STORA Leonberger var med till slottet i Örebro sittandes i bilen
medans stadskassans fyrverkeri för ca 200.000:- dundrar och smäller mellan
alla husväggarna, lite skakis vart han nog för han skakade lite iaf när vi kom tillbaka
efter ca 10min.. Annars inget smällrädd..

Fanns det verkligen inget annat sätt än att ta med en valp som får sitta ensam i bilen när "stadskassans fyrverkeri för ca 200.000:- dundrar och smäller mellan alla husväggarna" ?

/ichi

The one and only ;) Take it or live it :P
327 Inlägg
3 januari 2009
Min aslugna Schæfer och kompisens hund var med ute vid 12 slaget och Schæfern lekte med sina pinnar som vanligt och kompisens hund stog intill benet på mig... ingen reaktion alltså och katterna bara sov, åt och racade gærnet emmelanåt...som vanligt. lol

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.

1 570 Inlägg
3 januari 2009
Vår hund har jättedålig hörsel nu på gamla dagar så han bryr sig inte men var alltid livrädd förr. men ett tips är att dunka på med rockmusik, sätta på tv:n och sen droga ner vovven med lugnande från veterinären. Då går det liiiite bättre iaf.

Lastbilschaffis
811 Inlägg
3 januari 2009
var inte hemma men vet att min 6 åriga katt gillar att se på det tongue sitter som klistrad i fönstret & tittar förundrat på allt konstiga saker i himlen.

Den lilla vet jag inte men han bryr sig inte mkt... för nyfiken & envis kattunge 6 månader

234 Inlägg
3 januari 2009
min hund varken åt eller drack efter 16.00 för ut skulle han inte. Hna lång underbortdet o skakade mest hela tiden =/ stackarn

Motorcyklar <3

7 100 Inlägg
4 januari 2009
min katt var lite rädd i början,men sen så brydde sej han inte smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
4 januari 2009
Har ingen aning om hur min katt betedde sig då jag inte var hemma. Fast jag tror iaf inte att alla skogens djur uppskattar fyrverkerier över huvud taget. Hoppas egentligen på ett förbud mot fyrverkerier, även fast jag inte tror att det nånsin kommer ske. :\

Whine whine!

Sök