ist fö ni ska klaga kan ni hjälpa mig ju din halv danska bonne
Vi?? Fixar du träff så kommer vi och ställer ut Skönt att slippa ansvar.... Haha
hahahah tyyyst du är tvungen vara me du har inget val men ärligt ta de här lite på allvar om de hade vatt skoj me en träff behöver jag hjälp me anordna .. så alla hjälp mig annars kommer de inte bli av
Vi?? Fixar du träff så kommer vi och ställer ut Skönt att slippa ansvar.... Haha
hahahah tyyyst du är tvungen vara me du har inget val men ärligt ta de här lite på allvar om de hade vatt skoj me en träff behöver jag hjälp me anordna .. så alla hjälp mig annars kommer de inte bli av
även om inget planeras seriöst kan vi ju träffas på en plats ändå.
race, lite utställning osv.
man kan ju bestämma ett datum man träffas och sen när man träffas kan man bestämma ett nytt datum då den officiella träffen skall ske. tänkte mest pga polisen.
skriver man här t ex.... race den 16/7-09 då o då så kan ju nån byling se det.
Ett litet tips är ju att göra flygblad till Elmia om träffen, om den är färdigplanerad, så vet många om träffen och kanske planerar att komma, om ni vill ha en stor träff.
även om inget planeras seriöst kan vi ju träffas på en plats ändå.
race, lite utställning osv.
man kan ju bestämma ett datum man träffas och sen när man träffas kan man bestämma ett nytt datum då den officiella träffen skall ske. tänkte mest pga polisen.
skriver man här t ex.... race den 16/7-09 då o då så kan ju nån byling se det.
vad säger ni om race på ängsrakan i vår??
joo visst sant men jag tycker alla som är intresserade kan bestämma någon dag när man får på sommar däcken