3021
Sök

sålt bilen men ingen hämtat den

79 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
oleg skrev:
De e klart dom får säga vem som har satt in pengar på ens konto! Det är ju bara att förklara läget!
Svärmor jobbar på seb, Skicka kontonummret med pm om din bank skulle krongla så fixar ja det!

tack ska först kolla med banken imorn

812 Inlägg
4 januari 2009
kan du bara få fra ett konto nummer som han satt över pengarna från kan du ju kolla upp vem som äger kontot genom internet banken..

man lever bara en gång..

Supraman
2 300 Inlägg
4 januari 2009
Banken kan inte lämna upp uppgifter men dom kan meddela avsändaren att mottagaren vill ha kontakt.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

132 Inlägg
4 januari 2009
du har ju konto nr som pengarna kom ifrån bara att skicka tillbaka dem å sätt ut en ny annons!!

Trätekniker
387 Inlägg
4 januari 2009
Stefan Varberg skrev:
Banken kan inte lämna upp uppgifter men dom kan meddela avsändaren att mottagaren vill ha kontakt.

Sluta skriv saker som ni inte har en aning om!

Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
4 januari 2009
Stefan Varberg skrev:

Precis vad jag tänkte.. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

79 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
svinto23 skrev:
du har ju konto nr som pengarna kom ifrån bara att skicka tillbaka dem å sätt ut en ny annons!!

har redan köpp en ny bil för dom pengarna hahaha:Djavascript:insert_text('big_smile',%20'');

1 754 Inlägg
4 januari 2009
Åh gud va bra! Jag glömde ditt telefonnummer! När kan jag komma över och skiva på papperna?

(Värt ett försök)

Jag kan inget om allt.

79 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
Holiace skrev:
Åh gud va bra! Jag glömde ditt telefonnummer! När kan jag komma över och skiva på papperna?

(Värt ett försök)

haha vist vet bara vart han bor o du bor inte där

Volvonörd
1 187 Inlägg
4 januari 2009
calibra16v skrev:
Holiace skrev:

(Värt ett försök)

haha vist vet bara vart han bor o du bor inte där

Om du nu vet vart han bor så har väl Eniro namn å nummer typ? tongue

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

271 Inlägg
4 januari 2009
Har du inte kvar hans nummer i telefonen? Då kan du ju söka på eniro.

79 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
Keps_nille skrev:
Har du inte kvar hans nummer i telefonen? Då kan du ju söka på eniro.

ringde från privat nummer:/

CNC operatör
280 Inlägg
4 januari 2009
men det är väll inte du som ska hålla på och gå på knäna, hör han inte av sej så är det hans problem, då får han ju skylla sej själv, vänta en månad sen sätt ut den på annons igen?

sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra

150 Inlägg
5 januari 2009
banken får INTE lämna ut uppgifter på vem som satt in pengarna på ens konto! inte heller på vems konto du satt in pengar på, om du tex bara fått konto nr men inte vet killen  namn, hände mig.

Även den bästa kan göra fel, jag gjorde det en gång

Mästare
2 947 Inlägg
5 januari 2009
Sälj den igen och åk på semester!

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 januari 2009
Sälj den en gång till !... då får du ju bra betalt för bilen tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

164 Inlägg
5 januari 2009
konstigt läge.. big_smile

2 638 Inlägg
5 januari 2009
Snacka om ombytta roller, brukar ju vara tvärtom tycker jag. Iallafall, vi får hoppas att det löser sig.
Och som många redan sagt, det är ju inte du som sitter i sjön.

337 Inlägg
5 januari 2009
oleg skrev:
Gå till banken och förklara läget så kan du få namnet på personen som har satt in pengar på ditt konto.
Personen i fråga kanske har tappat bort som mobil med alla uppgifter eller nått.
Tänk själv hur tacksam du hade vart om säljaren tog kontakt med dig om du förlorat alla nummer på ett eller annat sätt!

Ärlighet varar längst!

Själv stod jag bakom en gammal tant vid bankomaten, hon tog ut x antal tusen och så tappade hon plånboken precis framför mig, hon märkte ingenting men ja plockade upp den och gick ikapp. Hon blev så himla glad och det var kul för mig när hon blev så glad!

Tummen upp! smile

Y not
221 Inlägg
5 januari 2009
konstigt läge..  om man nu köpt en bil fan e det så jävla svårt å hämta den? hahah

Everything thats fast. has my name written on it

Sök