De e klart dom får säga vem som har satt in pengar på ens konto! Det är ju bara att förklara läget! Svärmor jobbar på seb, Skicka kontonummret med pm om din bank skulle krongla så fixar ja det!
Banken kan inte lämna upp uppgifter men dom kan meddela avsändaren att mottagaren vill ha kontakt.
Sluta skriv saker som ni inte har en aning om!
Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......
men det är väll inte du som ska hålla på och gå på knäna, hör han inte av sej så är det hans problem, då får han ju skylla sej själv, vänta en månad sen sätt ut den på annons igen?
sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra
banken får INTE lämna ut uppgifter på vem som satt in pengarna på ens konto! inte heller på vems konto du satt in pengar på, om du tex bara fått konto nr men inte vet killen namn, hände mig.
Även den bästa kan göra fel, jag gjorde det en gång
Snacka om ombytta roller, brukar ju vara tvärtom tycker jag. Iallafall, vi får hoppas att det löser sig. Och som många redan sagt, det är ju inte du som sitter i sjön.
Gå till banken och förklara läget så kan du få namnet på personen som har satt in pengar på ditt konto. Personen i fråga kanske har tappat bort som mobil med alla uppgifter eller nått. Tänk själv hur tacksam du hade vart om säljaren tog kontakt med dig om du förlorat alla nummer på ett eller annat sätt!
Ärlighet varar längst!
Själv stod jag bakom en gammal tant vid bankomaten, hon tog ut x antal tusen och så tappade hon plånboken precis framför mig, hon märkte ingenting men ja plockade upp den och gick ikapp. Hon blev så himla glad och det var kul för mig när hon blev så glad!