Fått lite gjort idag igen, dragit klart högtalarkablarna till mille kitet, satt in säkringshållarna under huven (bild 1), och sedan har jag även provmonterat ena mellanregistret (bild 2). Blir lite tajt men med vaselin och kofot så ska det nog gå vägen
Riktigt härligt och inspirerandearbete du gör, vinylen bara älskar jag! . Är just drf väldigt intresserad över hur själva "klädningen" går till, är det någon slags typ töjbar vinyl du använder, eftersom skarvar/hörnen och former kunnat bli så bra.
Ska påbörja ett nytt baslåde-bygge snart igen nämligen, och tänkte klä det just i vinyl
Men dom duger gott till att spela musik med iallafall
Men men, elmia närmar sig och golfen börjar bli klar nu iallafall ska sätta i hp1d steget idag och provspela hela systemet. Hp4 steget åkte in där det skulle sitta igår och det funkar kanon. Bara snygga till några kablar och koppla in lite relän så är den klar funktionsmässigt sen. Får se ifall det kommer några bilder innan elmia, har ju mycket annat att göra också
Då rullar golfen ner till Elmia imorgon, lite små skit har hänt som vanligt såsom att ena delningsfiltret har gett upp bl.a. Sedan så är den inte helt klar men skiter faktiskt i det just nu.. bara den håller över Elmia
Såå, äntligen hittat hit igen. När elmia var avklarat med inte så bra resultat, fast jag är nöjd med tanke på förutsättningarna, så revs allting ur och den såldes till någon som hade mer nytta av den än mig.
Så nu har jag skaffat mig en bmw e38 för ett tag sedan som det kommer komma lite bilder på under resans gång. Det projektet kommer inte spåra ur då jag bara vill rusta upp den och ge den ett lite råare stuk.
Men hoppas ni som följt golfen följer mitt nästa "projekt" också