3515
Sök

Trafikskolan TEO 2009

188 Inlägg
5 januari 2009
Trådstartare
Hej,

har nyss skaffat mig Trafikskolan TEO 2009, antar att de äldre är typ lika dana så jag frågar alla som använt sig av programmet och skrivit upp. Tänkte mest på slutprovet i spelet. Är värkligen slutprovet så där enkelt i verkligheten? Jag har klarat teorin 5 av 6 gånger. Och jag har knappt läst något, där i mot har jag övningskört i snart två år.

Har hela tiden fått mig förklarat att det inte är speciellt svårt.. stämmer det? smile

//
Revolvolution

3 354 Inlägg
5 januari 2009
att bara tänka logiskt så kommer man långt

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Försöker iaf
12 819 Inlägg
5 januari 2009
Jag använde nå program när ja pluggade.

Sen vakna jag på natten dagen innan teorin, gjorde alla delprov = alla rätt, och ett slutprov = alla rätt.
Då var jag inte nervös längre.

Sen gjorde jag teorin = 56p eller något sådant..
Så det är mkt liknande frågor i programmen som i "verkligheten"

Som sagts tidigare, tänk logiskt..med det kommer man långt.
Markera de frågor du ör osäker på, gå sedan tillbaka till dom och tänk efter en gång till.

Lycka till.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Fire And Silk
2 254 Inlägg
5 januari 2009
När man skriver teori provet på Vägverket, så kommer du att sitta vid en dator och ha tillgång till hörlurar och kan således lyssna på både frågorna och svarsalternativen, ett tips är att från mig är som sagt att lyssna på både svaren och frågan innan du svarar. Samt tänk logiskt som någon redan nämnt.

Jag fick 62 och max är 65, och det var med hjälp av det program du använder fast äldre upplaga och teoriboken man får av trafikskolan.

/Markus

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

188 Inlägg
5 januari 2009
Trådstartare
Skönt med hörlurar, kan vara jobbigt att läsa när körkortet står på spel. (för nervös är jag redan) smile

Tack för svaren, vart lite lungnare nu! smile

//
Marcus
Senast redigerat av Revolvolution (5 januari 2009)

Sök