2505
Sök

Alla polisbilar utanför polishuset i Västerås blev lappade

831 Inlägg
11 januari 2009
Trådstartare
Att lapplisor är en egen sort är väl ingen nyhet. Men under helgen fick en lapplisa för sig att lappa  14 polisbilar som stod parkerade utanför polishuset i Västerås då polishusets garage håller på att byggas om.

"Han är måttligt road över det som hänt och konstaterar att parkeringsvakten måste ha fått något glimrande i blicken när han eller hon upptäckte en hel parkering med felställda bilar."

http://www2.blocket.se/news?loc=0&id=172707&ca=
Senast redigerat av CrilleD (11 januari 2009)

Giftig
419 Inlägg
11 januari 2009
Hahahaha tongue klockrent smile

LTJD

440 Inlägg
11 januari 2009
Klockrent XD
Polisen är ju på en direkt man gör nåt fel så då får dom väl tåla när det slår tillbaks

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 januari 2009
HAHAHA... Så rätt... men ändå fel ifall lapplisan gått förbi svspärrningen.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

DFFL
9 020 Inlägg
11 januari 2009
putte16v skrev:
Klockrent XD
Polisen är ju på en direkt man gör nåt fel så då får dom väl tåla när det slår tillbaks

Är väl en jävla tur att polisen är på en direkt?
Det är ju trots allt det de är till för.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 024 Inlägg
11 januari 2009
hahaha den va skön,

Giftig
419 Inlägg
11 januari 2009
Frågan är ju om polisen har ansökt om tillstånd hos kommunen för att få spärra av gatan och använda den som parkering. Eller om de bara har tagit sig friheten och spärrat av bara för att de har sånna där fina rullar med blåvita plastband. Hur som helst så är det kul tongue

LTJD

440 Inlägg
11 januari 2009
FireTraXX skrev:
putte16v skrev:
Klockrent XD

Det har du rätt i, men ofta så är dom överambiskösa och nu råka dom ut för en överambiskös lapplisa

normal people are scary
57 Inlägg
11 januari 2009
visst är det skoj att även polisen får böter...men en sak i det roliga..om nu kalaset ska betalas vart tror ni dom pengarna kommer ifrån..är ju knappast så varje polis får ta pengar ur egen ficka...

Fiat For Life
pasta bilar is the shit

3 714 Inlägg
11 januari 2009
spelar väl ingen roll vad det är man lappar

jag hade lappat vilken bil som helst om den hade stått felparkerad

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

1 853 Inlägg
11 januari 2009
haha den var bra!

btw jag om min kusin hittade en sådan parkerings bots lapp, som någon lapp lisa hade tappat. den var blank så vi tog lite kopior på den och lappa några polare var rätt sköna jokes kan jag säga big_smile

DFFL
9 020 Inlägg
11 januari 2009
putte16v skrev:
FireTraXX skrev:
putte16v skrev:
Klockrent XD

Det har du rätt i, men ofta så är dom överambiskösa och nu råka dom ut för en överambiskös lapplisa

Hellre överambitiösa poliser än sådana som inte gör ett dugg.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
11 januari 2009
MrJim skrev:
visst är det skoj att även polisen får böter...men en sak i det roliga..om nu kalaset ska betalas vart tror ni dom pengarna kommer ifrån..är ju knappast så varje polis får ta pengar ur egen ficka...

Det är ju äckligt dåligt! För alla andra får ju betala ur sin egen ficka (även om dom kör med företagets bilar) tongue

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
11 januari 2009
soyd skrev:
haha den var bra!

btw jag om min kusin hittade en sådan parkerings bots lapp, som någon lapp lisa hade tappat. den var blank så vi tog lite kopior på den och lappa några polare var rätt sköna jokes kan jag säga big_smile

Haha roll

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

4 682 Inlägg
11 januari 2009
där fick polisen smaka på sin egen medicin!

12 086 Inlägg
11 januari 2009
Det stämmer ju fkt de chefen på Q-park säger, tillomed respektlöst att inte höra av sig till de som ansvarar för parkeringsordningen.

12 086 Inlägg
11 januari 2009
MrJim skrev:

Så sant, men pengarna är oväsentligt det är principen som räknas smile

249 Inlägg
11 januari 2009
Antar att lapplisor får provision.. dom tar varje chans

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
11 januari 2009
inför lagen är vi alla lika

2slow

63 Inlägg

Sök