2932
Sök

Gruppköp från Brian Crower och Sx performance

Cnc operatör, Dykare
23 Inlägg
11 januari 2009
Trådstartare
Hej jag tänkte dra ihop ett gruppköp från Brian Crower och Sx performance, hur många är intresserade av att vara med.

Maila mig vilken produkt, artikelnr och adress som varan ska levereras till i så ska ja ta fram priset på produkten fram till din dörr. Priset kommer vara mycket bra om vi blir ett par stycken.

Endast prisförfrågan besvaras på mailen. Svar om priset kommer att mailas tillbaka när det har kommit in tillräckligt med förfrågan för att priset ska vara bra nog.

För gärna en konversation i tråden om produkterna, finns säkert de som har erfarenhet av dem och kan ge tips.

http://www.sx-performance.com/
http://www.briancrower.com/

Maila mig på johan_7mgte@hotmail.com

/Johan

Cnc operatör, Dykare
23 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
Är det ingen som är intresserade?

Forummoderator
10 576 Inlägg
12 januari 2009
Det är det säkert, men vi har ju inte en blekaste aning om vem du är...  presentera dig och din affärsidé lite närmare så blir det nog bättre fart. 

(Sen har väl kanske inte gruppköp så mycket med motortekniska frågor att göra heller)

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Cnc operatör, Dykare
23 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
Haha så långt tänkte jag inte, här kommer en liten presentation av mig.

Jag heter Johan Forsberg och bor i Malmö men jobbar just för tillfället i Norge. Min tanke med detta gruppköpet är inte att tjäna några pengar, jag har bra kontakter på dessa företagen och bygger med dessa produkterna i supran. Jag håller mest till på supras.nu, tänkte inte på att ingen kände mig här. Om det är någon som e intresserad så ställ lite frågor i tråden så kan vi få igång en dialog. Det finns säkert folk från Malmö här och de får gärna träffa mig om de e osäkra på mig och vad jag e för en typ. Mitt kontrakt i Norge tar slut siste januari och efter det kommer jag befinna mig i Malmö.

Mvh Johan Forsberg
Senast redigerat av 7mgte (12 januari 2009)

Cnc operatör, Dykare
23 Inlägg
26 januari 2009
Trådstartare
Där finns nu ett par som är intresserade, tänkte bumpa tråden för att se om det är fler som vill hänga på.

/Johan

537 Inlägg
26 januari 2009
7mgte skrev:
Där finns nu ett par som är intresserade, tänkte bumpa tråden för att se om det är fler som vill hänga på.

/Johan

Tror fler skulle nappa om du också anger vilka som du har bestämt med..

Cnc operatör, Dykare
23 Inlägg
26 januari 2009
Trådstartare
Ni som har mailat mig får gärna skriva i tråden så det syns att det finns intresserade smile

/Johan

89 Inlägg
26 januari 2009
Hej Johan.

Jag kan vara intresserad om prisen är bra, är det nått du kan kolla upp på förhand?

BC 3.4 stroker kit 2jz-gte med och utan carillo rods / lättad vev?

Aleks

Cnc operatör, Dykare
23 Inlägg
27 januari 2009
Trådstartare
Alla får reda på exakt hur mycket det kommer kosta innan det görs någon beställning, ni får lägga en handpenning på runt 20% och delarna skickas hem till er om ni inte vill hämta det i Malmö.

/Johan

Whatever :)
1 652 Inlägg
27 januari 2009
hur är de med garantier? risken att bli blåst är ju rätt stor!

TIG-svetsare, Svart/Hastelloy X/Haynes 230/Aluminium
CNC-operatör, Fräsning/Svarvning/Laser

89 Inlägg
27 januari 2009
7mgte skrev:
Alla får reda på exakt hur mycket det kommer kosta innan det görs någon beställning, ni får lägga en handpenning på runt 20% och delarna skickas hem till er om ni inte vill hämta det i Malmö.

/Johan

Ok.

Man hittar väl en lösning på det, men det som är intressant är om det är något att spara på detta

Aleks

Cnc operatör, Dykare
23 Inlägg
27 januari 2009
Trådstartare
XeptiQ skrev:

Du är välkommen att prata med mig på telefon eller träffa mig om du e orolig för att bli blåst, det finns säkert någon som bor i Malmö som kan komma och träffa mig innan grejerna beställs o.s.v. Om jag skulle blåsa er så är risken överhängande att någon hittar mig.

/Johan

Whatever :)
1 652 Inlägg
27 januari 2009
7mgte skrev:
XeptiQ skrev:

Du är välkommen att prata med mig på telefon eller träffa mig om du e orolig för att bli blåst, det finns säkert någon som bor i Malmö som kan komma och träffa mig innan grejerna beställs o.s.v. Om jag skulle blåsa er så är risken överhängande att någon hittar mig.

/Johan

hmm sant. men de hade ändå inget till min bil ändå så kan inte hänga med på gruppköpet

TIG-svetsare, Svart/Hastelloy X/Haynes 230/Aluminium
CNC-operatör, Fräsning/Svarvning/Laser

59 Inlägg
27 januari 2009
Jag e helt klart intreserad. allt beror givetvis på prisbilden

U got mail!! smile

Cnc operatör, Dykare
23 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
Ni som har mailat har fått svar smile

Cnc operatör, Dykare
23 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
Aleks maila till mig vad du ska ha, mailen står längst upp i tråden. Maila även produkt nr

/Johan

89 Inlägg
28 januari 2009
7mgte skrev:
Aleks maila till mig vad du ska ha, mailen står längst upp i tråden. Maila även produkt nr

/Johan

Kanon, skickar mail nu.

Mvh

Cnc operatör, Dykare
23 Inlägg
30 januari 2009
Trådstartare
Aleks skrev:
7mgte skrev:

/Johan

Kanon, skickar mail nu.

Mvh

Aleks du har fått mail, sorry att det tog lite tid. Har jobbat kväll hela veckan.

/Johan
Senast redigerat av 7mgte (30 januari 2009)

Cnc operatör, Dykare
23 Inlägg
31 januari 2009
Trådstartare
Om det är fler som skulle råka vara intresserade så är det dax att maila mig, jag kommer lägga beställningen i nästa vecka så fort jag fått in pengarna av alla.

/Johan

Cnc operatör, Dykare
23 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
Sådär då var det beställt en del grejer, kommer hålla er uppdaterade via mail så fort jag vet något

/Johan

Sök