Taskigt om man glömmer handbromsen och bilen åker in i det där systemet och bilen rullar iväg på sniskan då blir det lite "grus i maskineriet" Och som alla vet är inte den dummaste född ännu så risken finns.
Känns inte som att man parkerar där när det är många andra som ska parkera där, verkade ju ta evigheter
Men gillar ju VW:s sätt, det vore nått att ha om man är rädd om sin bil, ingen som kan vandalisera den eller liknande
Even fools they say, can find a way out of the dark.
För massa år sedan va jag på Scania i Oskarshamn. Där har de ett liknande lager system fast för pallar och de inte är runt. Det va otroligt högt och 2 lr 3 "armar" åkte omkring på räls o hiss fort så in i helvete o hämtade pallar
Jag hade för mig att det var på typ "Så funkar det" eller något, kan ha fel dock.
Nä... han hämtade tom en bil därifrån... Han fick ducka för liften ett antal ggr... hehe...
Då hade jag alltså fel.
Kommer inte alls ihåg Matt i programmet, men jag kan tänka mig att han fick ducka för den rörde sig väl ganska fort?
lustigt att så många sett programmet trots att det enl första svaret är fejk
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-